poniedziałek, 3 grudnia 2012

STROIKI Z SZYSZEK NA BOŻE NARODZIENIE

Zaczął się adwent i i czas stroików w domu.Ja osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju stroiki ,i świeczki,tak pięknie jest w domu siedzieć w blasku świec gdy za oknem śnieg i mróz.Śnieżny grudzień to dla mnie jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku,może tez zrobicie stroik na święta....






Mam dla was prosty do zrobienia i wyjątkowy stroik.Aromatyczny i nastrojowy...


duża świeca,polukrowane jabłuszka,i mandarynki z goździkami,do tego kilka szyszek ,plastry suchone  z pomarańczy,kokarda i gotowe,może wam sie spodoba


Ten stroik też jest bardzo prosty do zrobienia,,dwa rzędy szyszek sklejone klejem na gorąco,tak się zaczęło ,a potem ściągnęłam świeczkę i doklejałam dalej szyszki do góry w piramidę


świeżo sklejony,jeszcze widać nitki z kleju,potem już tylko na złoto i można dekorować naszą choinkę


można dołożyć jeszcze jakąś wstążeczkę,lub łańcuszek ,i stroik gotowy
można go jeszcze położyć na jakiejś zielonej gałązce,piszcie co wy na to

wieniec z szyszek


kupiłam gotowy podkład pod stroik w sklepie ogrodniczym(są do wyboru różnej wielkości),i przyklejałam klejem na gorąco, na przemian różnego rodzaju szyszki buczynę i krótkie  gałązki jodły,może się komuś spodoba

kiedyś lubiłam malować na szkle na doniczkach wazonach,na wszystkim ,została mi jeszcze ta doniczka,która wykorzystuję do stroików świątecznych,lub n gwiazdę betlejemską





3 komentarze:

ALILA pisze...
22 listopada 2012 14:04

SUPER POMYSŁ

Justyna pisze...
23 listopada 2012 10:11

nastrojowo....

Joanna Wiśniewska
14 grudnia 2012 12:30

Sliczne, a doniczka z szyszkami jest cudna :)