sobota, 24 listopada 2012

ZIMOWE DRZEWKO


Wczoraj mnie naszło na zrobienie jakiegoś drzewka,i poszłam do ogrodu naścinałam gałązek ,wzięłam mały pniaczek i poprzyklejałam do niego szyszki w stożek spryskałam śniegiem w sprayu i powtykałam pomiędzy króciutkie gałązki i gotowe



na drugim pieńku poukładałam na nim gałązki i związałam drutem ,potem przyłapałam trochę klejem na gorąco do pniaczka,przykleiłam nim również kilka szyszek i jeszcze trochę śniegu w sprayu i gotowe,co wy na to?


inne drzewka można zrobić na stożku z brystolu ponaklejać np.żołędzie lub szyszki ,orzechy ,potem tylko spryskać złotolem i piękna dekoracja na stół





2 komentarze:

Julia pisze...
26 listopada 2012 18:25

fajny pomysł-pozdrawiam

Unknown
22 stycznia 2014 17:33

Drzewka szyszkowo-gałązkowe są super !!! Szczególnie to drugie wpadło mi w oko - fajny pomysł :)))