poniedziałek, 11 marca 2013

BARANEK WIELKANOCNY Z WEŁNY


Mam dla was dziś baranka zrobionego z kawałka starego materiału, kawałka grubej wełny,i kawałka białego  filcu.


z materiału zrobiłam coś na kształt owalu,brzegi troszkę zszyłam nitką ,żeby się nie rozwinął




z wełny cięłam krótkie kawałki i zwijałam je w ślimaczki





 przyklejałam jeden koło drugiego klejem na gorąco


następnie wycięłam główkę z filcu,na którą też przykleiłam kilka mniejszych ślimaczków,brązowym flamastrem namalowałam buzię,i dokleiłam do brzuszka nogi i tej samej wełny,na końcu każdej dokleiłam bucik,również z filcu-co wy na to ,wyszedł całkiem fajny,mojej córci przypadł bardzo do gustu-pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!!




5 komentarze:

Unknown
11 marca 2013 11:47

Przeglądając blogi,stwierdzam,że inwencja twórcza nie zna granic;)Do tworzenia trzeba mieć wyobraźnię,a Ty ją masz.Baranek jest świetny i baaardzo pomysłowy;)
Pozdrowionka

Unknown
10 marca 2014 22:12

Uroczy baranek :) Też jestem wielbicielką rozmaitych 'cudaków' i technik dekoracyjnych :) Pozdrawiam cieplutko!

Unknown
11 marca 2014 09:02

świetny baranek :)

Chili & Ocet
11 marca 2014 09:18

Wow, śliczny baranek, bardzo pomysłowe!
Pozdrawiamy!
Magda i Agnieszka:*

cudARTeńka
12 marca 2014 16:35

Pomysłowy baranek:)