wtorek, 19 marca 2013

JAJKA WIELKANOCNE




Zrobiłam dzisiaj kolejne jajka wielkanocne,zainspirowana ostatnimi wpisami koleżanek blogowiczek połączyłam kilka inspiracji i wyszły dwa różne jajeczka,nabyłam już kilka dziurkaczy i przy jednym z jajek postanowiłam jeden wykorzystać(zainspirowana u Danusi).Przy drugim jajku przykleiłam serwetkę z motywem tulipanka i zrobiłam to na sposób podpatrzony u Ani,ale oczywiście moje się trochę różnią,robiłam je w ten sposób po raz pierwszy,początek w obu jajeczkach jest taki sam ,tylko przy wykończeniu się różnią, nie są idealne,ale efekt mi się spodobał więc chciałam sie z wami nim podzielić-pozdrawiam serdecznie



jajko nabijamy na wykałaczkę,będzie nam łatwiej na nim pracować


całe jajko smarujemy klejem vikol


rwiemy na kawałki papier chusteczki lub ręcznik papierowy tak jak w moim przypadku


przykładamy kawałki do jajka i wygładzamy pędzelkiem lub palcem moczonym w wodzie




gotowe zostawiamy do wyschnięcia


następnie jedno jajko pomalowałam  farbką na biało a drugie na pomarańczowy,białe jajko zostawiłam na patyczku z pomarańczowego po wyschnięciu farby wyciągnęłam patyczek ,żeby była zawieszka



na białe jajko nakleiłam wyrwany motyw z serwetki,polałam klejem w płynie biurowym i wygładziłam pędzelkiem


na drugie jajko wycięłam dziurkaczem kwiatuszki które szpileczkami upięłam na jajku i oto efekty-





dziękuję wszystkim za odwiedzinki u mnie i wspaniałe komentarze-dziękuję ,że jesteście!!!




8 komentarze:

Unknown
19 marca 2013 13:53

Śliczne jajeczka.

Danka Witkowska
19 marca 2013 16:23

Kasieńko,cieszę się,że się inspirujesz a nie kopiujesz ,bo większą frajdę sprawia tworzenie po swojemu.Nie musi być idealne ,proste, czy doskonałe,ale ważne że jest tylko Twoje i po twojemu zrobione.Pozdrowionka:)

Danka Witkowska
19 marca 2013 16:24

Zapomniałam napisać ,że pisanki wyszły fantastycznie.Buziaki:)

Bożena
19 marca 2013 20:54

Jajeczka są cudowne,fajnie zrobione:)

PraceAnki
19 marca 2013 21:12

Bardzo ładne,pomysłowo wykonane:)Pozdrawiam

Unknown
20 marca 2013 01:45

Prześliczne pisanki :)

Unknown
20 marca 2013 10:53

zapraszam do mnie na bloga po wyróżnienie

Unknown
13 marca 2014 16:01

Cudowności Kasiu tworzysz, Ale pozwolisz,że pomysł z jajem udostępnię swoim wnuczkom. Lubimy bawić w rękodzielnictwo. Pozdrawiam.