poniedziałek, 25 marca 2013

JAJO WIELKANOCNE-DECU

Jajek ciąg dalszy.
Przez tą zimę za oknem jakoś ciężko mi uwierzyć ,
że już za kilka dni Wielkanoc.
Ale cóż możemy na to poradzić,
moja córcia będzie szukać jajek czekoladowych w śniegu w pierwszy dzień świąt.
Zrobiłam jeszcze dwa jajka, tym razem pobawiłam się trochę metodą decoupage,może wam się spodoba-pozdrawiam 


jajko xxl


i jeszcze jedno


i mała propozycja na prostą dekorację wielkanocną-króliczek z rzeżuchy
wszystkiego dobrego w czasie przygotowań do świąt.....!!

3 komentarze:

Bożena
25 marca 2013 10:59

Pisanki jak malowane i czekają na święta:)Troszeczkę słoneczka w trakcie tych przygotowań przedświątecznych:)

weronkaa84
25 marca 2013 17:07

Śliczne jajka:)

Danka Witkowska
25 marca 2013 18:40

Kasiulka śliczne jajeczka z decu,a wiem co mówię bo też robiłam i się tego uczę.A zajączek w zielenince pewnie zadowolony,w końcu to coś co lubią szaraczki.Pozdrawiam:)