środa, 13 marca 2013

KOSZ Z KWIATAMI Z KREPINY


Jak już zaczęłam z wikliną papierową  i krepiną to nie mogę przestać.Cięgle coś skręcam.A,że właśnie przed chwilą stuknęło mi 10000 wejść na mojego bloga,to wypadało by dodać jakieś kwiaty.Tym razem zrobiłam owalny biały koszyczek z rączką i do tego kwiaty z krepiny,według wskazówek które znalazłam  na blogu - Anioły Anielki,no i efekt był całkiem fajny,sami oceńcie-pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję wszystkim za cudowne komentarze i do usłyszenia......


najpierw zrobiłam koszyk z wikliny papierowej i pomalowałam białą farbą


potem zrobiłam kwiaty według wskazówek z bloga Anioły Anielki




potem ułożyłam na gąbce do kwiatów w koszu i gotowe


7 komentarze:

Unknown
13 marca 2013 18:45

kasiu jakie te kwiatki sa ładne a koszyczek ....poprostu ładnie to wszystko wygląda

Unknown
13 marca 2013 19:01

Prześliczna kompozycja;)Te białe i czerwone kwiatuszki wyglądają tak świeżo;))

Świetnie się komponują te kwiatuszki w koszyczku, super.Pozdrowionka i dziękuję.papa

Wyplatanki
13 marca 2013 20:14

śliczne kwiatki, bardzo ładnie wyglądają w koszyczku ;)

PraceAnki
13 marca 2013 21:29

Bardzo ładny bukiet, świetnie się komponuje w koszyczku:)Pozdrawiam

Bożena
13 marca 2013 22:30

Śliczna kompozycja,kwiatuszki wspaniałe:)

IngaSz
15 marca 2013 21:55

Bardzo piękny bukiecik, kwiatuszki jak żywe, kiedyś i ja spróbuje coś podobnego stworzyć :) Bardzo pomysłowe rzeczy tworzysz !
Dziękuje za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie !