piątek, 15 marca 2013

MOTYLKI Z KOLOROWEGO PAPIERU



Witam ponownie,mam dzisiaj dla was motylki,zrobiłam je z małych torebek po prezentach,brystolu i jeszcze z cieniutkiej "fizelinki",pozostałej po bukiecie kwiatów(czyli trochę recyklingu).wyszły całkiem fajne a ,że w kolorach mojej córci to od razu powędrowały do jej pokoju,może się wam spodobają.......


















koraliki (perełki)nabijamy na wykałaczkę


ostatnią z dwóch stron kleimy klejem na gorąco i doklejamy czułka
ja miałam kawałek zrolowanej bibuły


sklejamy ze sobą wszystkie części tylko na środku klejem na gorąco


doklejamy perełki również klejem na gorąco



7 komentarze:

Unknown
15 marca 2013 08:47

fajny pomysł ,ładnie wyglądają ,

Anna Makuch
15 marca 2013 09:46

Świetne ;)

Agnes B
15 marca 2013 09:48

Uroczy motylek :) Kasiu zazdroszczę, że wciąż coś tworzysz, ja niestety ostatnio nie najlepiej się czuję i przez to nie mam kompletnie ochoty do tworzenia (a kocham to !!!) :( ...chyba mam już dość tej szarości za oknami...uf, aby do wiosny ;) Pozdrawiam!

Wyplatanki
15 marca 2013 10:30

Bardzo pomysłowe! Pięknie wyglądają, dziewczynce na pewno się spodobają ;)

Danka Witkowska
15 marca 2013 14:42

Nie ma jak pomysł a reszta się już "sama" zrobi Fajne motylki ,dziewczynki je uwielbiaja:)

Unknown
16 marca 2013 00:16

Jak się okazuje wszystko może się przydać:)Nie wpadłam na to,że mozna powtórnie wykorzystać torebki na prezenty.Super motylki;)

Karolina Tomaszewska
28 marca 2014 14:00

uwielbiam taki recykling :) słodziutkie te motylki :)