środa, 6 marca 2013

OZDOBY WIELKANOCNE Z FILCU

Witam wszystkich zaglądających do mnie,mam dla was dzisiaj zawieszki wielkanocne zrobione z filcu.bardzo proste do wykonania ,wystarczy tylko wyciąć skleić ze sobą części,zrobić dziurki na sznureczki i gotowe-można zrobić zawieszki razem z dziećmi,będą miały fajną zabawę-zobaczcie sami-pozdrawiam serdecznie!



jeszcze w innych kolorach


motylek


 kwiatek



rodzinka króliczków


kurka


główka zajączka -może ozdobi jakiś koszyczek



i jeszcze zawieszki wielkanocne


mam dla was jeszcze dwie propozycje które udało mi się znaleźć w sklepie ogrodniczym w Austrii,są również zrobione z filcu,mi się bardzo spodobały,co wy na to?





5 komentarze:

Unknown
6 marca 2013 10:05

Śliczne te ozdoby:)

Bożena
6 marca 2013 12:54

Bardzo ładnie kolorowo,wiosennie:)

artrusticpl
6 marca 2013 13:44

Fajne. Pozdrawiam.

Unknown
6 marca 2013 16:52

fajniusie...słodziaki

PraceAnki
6 marca 2013 21:30

Ładne dekoracje,super pomysł:)Pozdrawiam