środa, 20 marca 2013

PALMA WIELKANOCNA Z KREPINY-jak zrobić


Witam wszystkich serdecznie,będąc dzisiaj rano na zakupach zauważyłam w sklepie setki identycznych palm wielkanocnych.Pomyślałam ,że nie byłabym sobą jak bym nie zrobiła swojej,innej niż te wszystkie w sklepach ,a że ostatnio wpadłam w krepinowy szał to oczywiście zrobiłam ją z takich właśnie kwiatów ,może wam się spodoba,pozdrawiam wszystkich i dziękuje że zaglądacie do mnie!!!






mam nawet forsycję,zrobioną przeze mnie bo na dworze oczywiście jeszcze długo nie zakwitnie,kwiatuszki wycięte dziurkaczem przypięłam szpileczkami




a użyłam do zrobienia jej takich materiałów:




i jeszcze tasiemki w wiosennych kolorach i gałązki bukszpanu,oraz zielona bibuła,drucik i wycięte dziurkaczem kwiatki żółte i szpileczki

 pozdrawiam i mam nadzieje że się spodoba mój pomysł.........









3 komentarze:

Danka Witkowska
20 marca 2013 18:00

śliczna palemka ,bo masz rację na mieście same oklepane.Ja zawsze robię sama i głównie z żywych kwiatów a w tym roku to nawet bazi jeszcze nie mam:)

SZMATRIX
20 marca 2013 21:16

Wiesz chyba Ci pozazdrościłam i też wykonam swoją palemkę :) No na pewno nie będzie taka cudna jak Twoja no ale nie MADE IN CHINA :)

weronkaa84
20 marca 2013 23:11

Rewelacyjna:)