czwartek, 7 marca 2013

ZABAWA W- PODAJ DALEJ

Witam wszystkich serdecznie na moim blogu.Ostatnio wzięłam udział, po raz pierwszy, w super zabawie pod nazwą "podaj dalej" na wspaniałym blogu p. Danusi Witkowskiej-"Moje Cuda Cudeńka"tutaj,koniecznie zaglądnijcie.To właśnie od niej dowiedziałam się ,że taka zabawa istnieje.Uważam,że jest to świetna sprawa,bo można się podzielić odrobiną tego co robimy z innymi.Dzisiaj dostałam przesyłkę i był to cudowny stroik ze świeczką ,własnoręcznie wykonany przez p.Danusię,trochę słodkości-ku uciesze mojej córci,i trochę "przydasiów".Specjalnie zrobiłam zdjęcie,żeby się pochwalić.

wszystko jest super ale ten stroik z różyczkami z krepiny -cudo Danusiu
dziękuję ślicznie za wszystko i za ciepłe słowa również.
Jeszcze raz zapraszam wszystkich oglądających do Danusi
która tworzy naprawdę piękne rzeczy.

Tak więc zgodnie z tradycją-"podaj dalej",teraz u mnie -pierwsze trzy osoby które zostawią komentarz pod tym o to postem i wyrażą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie drobne upominki- własnoręcznie prze ze mnie wykonane.Zabawa jest oczywiście jest dla osób z terenu Polski,posiadających własnego bloga.Warunkiem jest kontynuowanie zabawy dalej u siebie na blogu i pochwalenie się tym czym nas obdarowano-więc start-kto pierwszy ten lepszy.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do zabawy!!

2 komentarze:

Unknown
7 marca 2013 18:05

świetny pomysł na ta zabawe , zapisuję się.... i juz pomału myśle nad moimi upominkami

Anna Makuch
12 marca 2013 00:45

W takim razie ja również jestem chętna. Pozdrawiam
:-)