poniedziałek, 8 kwietnia 2013

KOLEJNA OPASKA Z KWIATKIEM


Witam serdecznie wszystkich,zrobiłam kolejną opaskę do włosków dla mojej małej księżniczki,tym razem różowo-fioletową i z dwoma kwiatkami.Zrobiłam ją również z tasiemek i kawałka podszewki,ale muszę wam powiedzieć,że lepiej mi się robiło z samych tasiemek,bo łatwiej i ładniej się opala płatki,ale po kolei-robiłam ją tak..........

tasiemka w dwóch odcieniach fioletu,kawałek blado-różowej podszewki,kilka koralików


wycięłam płatki,po kilka -różnej wielkości


opaliłam brzegi nad palnikiem gazowym,ale można też zapalniczką-w obu przypadkach trzeba bardzo uważać!!!


wzięłam jeden płatek,do którego zaczęłam przyszywać płatki,do koła


tym razem akurat postanowiłam ,że będą wypukła stroną do góry ale można odwrotnie,tak jak zrobiłam w poprzedniej opasce-tutaj


odwrotnie to było by tak


ale wracając do mojej wersji,to doszywam cały czas do koła 


dokładam również fioletowe,(bo akurat tak sobie wymyśliłam tym razem)


i na końcu przyszywam koraliki


przykleiłam kwiatki klejem na gorąco,i dokleiłam również kawałek tasiemki,żeby dodatkowo zabezpieczyć i schować szycia

no i wyszło tak.........


pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia
 

13 komentarze:

Świat według Basi
8 kwietnia 2013 13:15

Piękny kwiat

Prezenty na każdą okazję
8 kwietnia 2013 13:45

Piękne te Twoje dzieła :)

agnez r
8 kwietnia 2013 14:38

bardzo ładnie i praktyczne super pomysł

Agnieszka Gryczka
8 kwietnia 2013 14:50

Śliczny kolor opaski..Wiosna w pełni :)

Danka Witkowska
8 kwietnia 2013 14:53

No proszę i można swoim księżniczkom narobić we wszystkich kolorach i do każdej sukienki:)

Kejtozaurus
8 kwietnia 2013 19:08

Wow! super pomysł! kolory urzekające ;)

Anna Makuch
8 kwietnia 2013 19:38

No właśnie. Piękna ozdoba i przede wszystkim niebanalna. A nasze księżniczki muszą mieć ozdoby na każdą okazję ;)

Anka
8 kwietnia 2013 20:12

Śliczna wiosenna opaska:)Pozdrawiam

Ania
8 kwietnia 2013 20:25

Opaska wyszła Ci pięknie! Zresztą... jestem zachwycona Twoją wyobraźnią i zdolnymi rękami :) Pozdrawiam serdecznie

weronkaa84
9 kwietnia 2013 01:44

Piękna i kolorki moje ulubione;)

Noc Majowa
9 kwietnia 2013 12:34

Te Twoje zdolności do wykonywania takich mini cudków są po prostu szalone! Nawet do głowy by mi to nie przyszło, że można coś takiego od podstaw samodzielnie wykonać.

t-renia
11 kwietnia 2013 11:58

fantastyczna opaska , a kursik świetny:)

Arleta
23 września 2014 16:51

o i nastepny kwiatek swietny