piątek, 5 kwietnia 2013

STOKROTKA Z KREPINY-KURS



Mam dla was stokrotkę z krepiny,bardzo prostą do wykonania,i ładną do dekoracji,ja na przykład wykorzystałam taką własnie do ozdobienia mojego wcześniejszego wazonu-można go zobaczyć tutaj.
bardzo mi się spodobały i chyba zrobię cały bukiet,jak tylko znajdę chwilkę-pozdrawiam-Kasia

potrzebujemy ok 6cm x20cm kawałek białej lub kremowej krepiny


zawijamy go 4 razy




wycinamy coś na kształt płotka


po rozłożeniu wygląda tak
  

potrzebujemy jeszcze kawałka żółtej bibuły i czegoś do wypełnienia naszego środeczka,ja wzięłam kawałek cienkiej gąbki



zwijamy nasz środeczek w kulkę


i owijamy bibułą



następnie owijamy drucikiem


i do o koła owijamy naszą wcześniej przygotowaną krepiną



 

i owijamy dalej tym samym drucikiem co środeczek


następnie wywijamy płatki nożyczkami do zewnątrz



i tak wygląda nasz kwiat i jeszcze tylko łodyga


potrzebujemy wąziutki pasek zielonej krepiny


i owijamy nasz kwiat,ja zawsze na początku zawijania i na końcu sklejam klejem do papieru (przeźroczystym w płynie takim zwykłym,bo nie odbarwia bibuły )


i tak do końca naszego drucika



i gotowe-spróbujcie
do usłyszenia!!


5 komentarze:

Unknown
5 kwietnia 2013 10:39

piękno jest w prostocie ,,,,łatwe a jaki efekt super na pewno spróbuję

Unknown
5 kwietnia 2013 14:44

Sliczna stokrotka,taka prosta ,a zarazem cudowna!

Justyna Borucka
5 kwietnia 2013 16:07

Wygląda pięknie, byłam pewna, że trudną ją zrobić :)

weronkaa84
5 kwietnia 2013 23:22

Śliczna:) Uwielbiam stokrotki:)

Teresa
11 kwietnia 2013 12:01

super , super :)