niedziela, 7 kwietnia 2013

STORCZYKI Z KREPINY

Storczyków ciąg dalszy.najpierw powstał różowy który zrobiłam dla pewnej osoby,ale mojej córci tak bardzo się spodobał ,że został w jej pokoju,gdzie wszystko jest różowo białe więc idealnie się wpasował .
Tak więc powstał drugi ...może się wam spodoba-ja uwielbiam storczyki i te prawdziwe i te sztuczne,w domu dodają tyle uroku,jak chcecie zobaczyć jak je zrobić,to zajrzyjcie na innego mojego posta- tutaj-pozdrawiam wszystkich i życzę miłej niedzieli!!

najpierw powstał koszyczek 


potem go ozdobiłam



i tak wyglądał efekt końcowy


a to już drugi który zrobiłam w zastępstwie w odcieniach pomarańczowych w zabejcowanej doniczce z wikliny papierowej oczywiście

dziękuję,że jesteście
do usłyszenia!!

10 komentarze:

Ewa
7 kwietnia 2013 10:12

Bardzo ładne storczyki,podobaja mi się,muszę spróbowac zrobic takiego .Pozdrawiam.

mośtynka
7 kwietnia 2013 10:41

Świetne ci wyszły storczyki !

Justyna Borucka
7 kwietnia 2013 11:08

Piękne, wyglądają jak żywe :)

handmadeowo
7 kwietnia 2013 12:13

Świetne osłonki ! Uwielbiam storczyki a teraz czekam aż mój zakwitnie bo aktualnie ma ok. 3 tygodni odpoczynku bez kwiatów:)
Pozdrawiam
Magda:*

weronkaa84
7 kwietnia 2013 12:20

Piękne:) Uwielbiam storczyki;)

Bożena
7 kwietnia 2013 16:44

Śliczne storczyki i taka ładna osłonka:)

Wyplatanki
7 kwietnia 2013 21:52

świetnie wygląda storczyk w wyplatanej doniczce ;)

Beata T
8 kwietnia 2013 12:06

Prześliczne storczyki takie delikatne i jakże urocze w tych osłonkach :)))

Teresa
11 kwietnia 2013 12:00

hehe..., też bym go nie oddałą :)
bardzo piękne , a ja lubię kwiaty z bibuły :)

Unknown
14 kwietnia 2013 11:07

Śliczny storczyk :) chyba tez spróbuję zrobić :)