piątek, 3 maja 2013

WAZONIK Z BUTELKI I SZNURKA



Witam wszystkich serdecznie,mam dzisiaj dla was prosty do zrobienia wazonik.Potrzebujemy tylko jakąś butelkę dowolnego kształtu,jakiś sznurek lub wełnę,klej magic i klej na gorąco,potem dowolnie go udekorować,zresztą zobaczcie sami...
to potrzebujemy+klej magic
klejem na gorąco przyklejamy do butelki nasz sznureczek,bo szybko schnie  i od razu można zwijać
owijamy dokładnie naszą butelkę sznurkiem,ale trzeba pamiętać,żeby smarować butelkę przy zgięciach klejem magic bo nam się będzie zsuwać
na końcu również przyklejamy klejem na gorąco naszą końcówkę

 a to efekt po udekorowaniu
użyłam tasiemki kremowej szerokiej i bordowej cienkiej i jednego kwiatka zrobionego dziurkaczem



 tak wygląda z bliska
a tak z moimi ukochanymi kwiatami które wreszcie obficie w moim ogrodzie rozkwitły-
pozdrawiam wszystkich odwiedzających i do usłyszenia

13 komentarze:

Unknown
3 maja 2013 12:51

super wygląda ta buteleczka, bardzo mi się podoba, pozdrawiam:)

Unknown
3 maja 2013 13:10

Bardzo oryginalny pomysł. Wazonik jest super :)Brakuje mi wazoników więc pewnie skorzystam z Twojego pomysłu:) Pozdrawiam

nitus
3 maja 2013 13:18

Bardzo fajny pomysl pewnie go kiedys wykorzystam.

Unknown
3 maja 2013 15:01

Jak zwykle rewelacyjny pomysl :-) bardzo lubie Cie odwiedzac,masz ciekawe kursiki,ciekawe pomysly,dziekuje :-)
Butelka mi sie podoba,bo nie jest za bardzo obladowana ozdobami,jest prosta i piekna,czasem mniej znaczy piekniej ;-) I w tym wazoniku wlasnie tak jest.
Pozdrawiam serdecznie ;-)

Unknown
3 maja 2013 15:17

Bardzo ładny! Coś podobnego pamiętam, że lata temu w podstawówce jako dzieciaki robiliśmy ^^

Danka Witkowska
3 maja 2013 17:31

Kasiu prosto,bez udziwnień i delikatnie.Podoba mi się butelka w tej nowej szacie:)

Unknown
3 maja 2013 18:16

jekże prosty i skromny a jednocześnie piękny ,,, super pomysł

Anna Staniszewska
3 maja 2013 20:21

Wazonik śliczny, bardzo delikatny i dzięki temu pięknie eksponuje kwiaty. Pozdrawiam :)

Pawanna
3 maja 2013 21:18

świetny pomysł! butelka wyszła pięknie:)

PraceAnki
3 maja 2013 22:55

Bardzo ładny wazonik, delikatny, skromny, dlatego cudowny jest:)Pozdrawiam

Unknown
4 maja 2013 00:48

Zgadzam sie z większością dziewczyn,że ta butelka wygląda pięknie,bo jest taka prosta w formie i nie jest przeładowana.Ja lubię taki elegancki minimalizm:)

AnaEm
4 maja 2013 07:48

No, no. Pomysł jest świetny, musze koniecznie coś owinąć :-) Pozdrawiam wiosennie

Justyna Borucka
5 maja 2013 16:24

zaczęłam właśnie zbierać butelki i zastanawiać się co z nimi zrobić :) dzięki za pomysł, jest świetny, a butelka z odzysku prezentuje się świetnie :)