poniedziałek, 29 lipca 2013

BIŻUTERIA Z KORALIKÓW NA SZYDEŁKU


Witam wszystkich serdecznie.
Dziś mam dla was coś całkiem innego czego jeszcze u mnie nie było,
a mianowicie -biżuteria zrobiona na szydełku lub igłą z koralików.
Pisałam już wcześniej ,że zaraziłam moją siostrę wikliną papierową i krepiną -więc teraz kolej na mnie.

Dopiero się rozkręcam dzisiaj wam pokarze co do tej pory udało mi się zrobić.
W najbliższym czasie dodam jeszcze posta ze stronkami na których można dokładnie obejrzeć jak się je robi -to tak dla początkujących w tym temacie jak ja,może się komuś przyda,a na razie trochę zdjęć....
Jak ktoś chciałby kupić któryś komplet lub bransoletkę to proszę pisać na maila
kasiam310@gmail.com






































do usłyszenia ....

6 komentarze:

Unknown
29 lipca 2013 11:47

Kasiu jakie to wszystko piekne ,,fajnie że bawisz się rożnymi materiałami i nowości pokazujesz ,,,podobaja mi się bardzo ,,,,pozdrowienia dla ciebie i siostry

Unknown
29 lipca 2013 11:57

Masz zdolną siostrę;)Piękna ta biżuteria i tak perfekcyjnie wykonana.Czekam na Twoje prace;)

Pawanna
29 lipca 2013 12:51

przepiękna!!!

Justyna Borucka
29 lipca 2013 16:45

Cudna biżu :) bardzo takową lubię i szczerze podziwiam wszystkich, którzy ją robią za niesamowitą cierpliwość :)

Asia Konieczna
29 lipca 2013 16:54

Bardzo fajna biżuteria :-)

weronkaa84
29 lipca 2013 17:08

śliczna biżuteria i ciężko wybrać najładniejszą:)