środa, 7 sierpnia 2013

WÓZECZEK Z WIKLINY PAPIEROWEJ FARBOWANY KAWĄ



Witam serdecznie w kolejny upalny dzień.
właśnie skończyłam kolejny wózeczek,tym razem całkiem inny
Farbowałam go kawą i dodałam elementy decoupage na kółkach i w środku w słodkie misie.
Kółka zrobiłam również inaczej niż do tej pory.
Taki naturalny z czerwoną kokardką,jak wam się podoba??
jeszcze tylko misiek do środka i prezent dla noworodka gotowy













mam nadzieję że się spodobał
do usłyszenia ponownie-pozdrawiam serdecznie....

9 komentarze:

Unknown
7 sierpnia 2013 12:18

Kasiu, śliczny wózeczek :) Z czerwoną kokardką wygląda cudownie. Podziwiałam też Twój koszyczek na chlebek i zawieszkę na drzwi. Super pomysły.

mebelina
7 sierpnia 2013 12:22

wyglada super!:) te misiaki na kółkach urocze:)

precioso coche ! un abrazo soy Sara desde Argentina .

Addicted to Crafts
7 sierpnia 2013 14:43

o hoho. Widzę, że możliwości są nieograniczone:)

Wyplatanki
7 sierpnia 2013 15:04

świetny, misiowy wózeczek ;)

Jolka
7 sierpnia 2013 21:15

bardzo fajnie wygląda ten wózeczek :) pozdrowionka

Unknown
7 sierpnia 2013 22:27

Bardzo ladny :-)

Unknown
7 sierpnia 2013 22:36

Kasiu widzę że u ciebie też wózeczkowo fajniusi i ta wstążeczka w kropeczki -super

cudARTeńka
10 sierpnia 2013 09:36

Przepiękny wózeczek, miło, że do mnie zajrzałaś:)