środa, 25 września 2013

Świąteczny koszyczek na chlebek


Witam serdecznie ponownie,mam dla was kolejny koszyczek na chlebek,
bo jakoś są u mnie popularne i co zrobię jakiś to dość szybko trafia do nowe właściciela.
Tym razem zrobiłam koszyczek już z myślą o nadchodzących świętach.
Pomału zaczynam się już zabierać za świąteczne ozdoby,więc już niedługo zaczną się u mnie pojawiać,oczywiście na przemian z jeszcze jesiennymi-bo liście już zaczynają spadać
a ja uwielbiam robić z nich kwiaty i stroiki
tutaj więcej zdjęć  które zrobiłam w zeszłym roku.
Ale wracając do koszyczka ,to tym razem jest biały
i ozdobiłam go decoupage w reniferki
no i moje ukochane wstążeczki w groszki -tym razem czerwona
zobaczcie sami








dziękuję wszystkim za odwiedzinki i zapraszam ponownie......

4 komentarze:

AnnaT
25 września 2013 12:03

Bardzo elegancki koszyczek :)

Wyplatanki
25 września 2013 12:44

rewelacyjny koszyczek ;) i bukiety z lisci też mi się bardzo podobają ;)

Unknown
25 września 2013 12:47

koszyczek bomba i ta kokarda w kropeczki ,,,super ,,,

mebelina
25 września 2013 16:02

śliczny ten chlebaczek:) a bukiet z liści wygląda cudnie!