piątek, 17 stycznia 2014

Ozdoby kuchenne z filcu ciąg dalszy

Wreszcie skończyłam zamówienie dla  pizzerii o którym już w ostatnich moich postach była mowa.
Trochę czasu mi ono zajęło,bo odkąd poszłam do pracy to nie mam już tyle czasu na moje robótki,
ale udało się.
dziś jeszcze ostatnie elementy mojego zamówienia,
resztę można zobaczyć tutaj i tutaj,
piec do pizzy...



deseczki do krojenia z nożykiem...


chlebki...


i pizza na deseczce....


mam nadzieję ,że się wam podobało,
do usłyszenia ponownie....








2 komentarze:

Unknown
17 stycznia 2014 20:20

Przepiękne są te ozdoby z filcu, wspaniały pomysł i jakie kolory!!! Będzie mi bardzo miło jak taka uzdolniona koleżanka złoży mi wizytę. Pozdrawiam :)

Unknown
19 stycznia 2014 09:16

Super te ozdoby !!!!
Ładnie wszystko wykończone i wszystko idzie zawiesić.
Jetsem pod wrażeniem.
Pozdrawiam :)