sobota, 29 marca 2014

Zajączek wielkanocny z tektury-kurs jak zrobić

Witam wszystkich serdecznie!!
Wreszcie nie pada i widać słoneczko.
Wczoraj skończyłam zajączka z tektury i filcu,dla chętnych kursik niżej.
Prosta i całkiem fajna dekoracja domu na Wielkanoc.
Zobaczcie sami... 

a robiłam go tak...


namalowałam go na kartonie


wycięłam dwa takie same


skleiłam je ze sobą żeby były jeszcze  bardziej sztywne


głowę i dekolt pomalowałam farbką na brązowo




położyłam go na płacie filcu i wycięłam sukienkę,można również zrobić ubranie z papieru kolorowego



wycięłam dekolt i rękawki


potem z cieniutkich pasków filcu ozdobiłam brzegi




z szerszego paska zrobiłam falbankę na dole


wszystko przeszyłam na maszynie ,ale jak ktoś nie ma równie dobrze sprawdzi się klej na gorąco



jeszcze kokardka


jeszcze dodatki na buzię


też je przyszyłam


stwierdziłam ,że jeszcze przydadzą się rękawki


przyszyłam je najpierw tu


i później tu


jeszcze coś mi brakowało więc pomyślałam o koszyczku



koszyczek przykleiłam już klejem na gorąco
                                                 włożyłam do niego dwa jajeczka



i przykleiłam go klejem również na gorąco do kawałka deseczki ,żeby stał sam


i gotowy stoi sobie teraz  u mnie na schodach przed domem  i będzie witał gości
mam nadzieje ,że wam się spodoba
do usłyszenia....

3 komentarze:

Lesia-Rękodzieło
29 marca 2014 18:12

bardzo pomysłowe :)

Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego Bloga,Pozdrawiam :*

Sylwia
30 marca 2014 19:47

Świetny!! : )

B
30 marca 2014 21:29

Fajny kursik a zajączek jeszcze fajniejszy :). Pozdrawiam. Bogusia