piątek, 16 maja 2014

Zaproszenia urodzinowe dla dziewczynki



Witam wszystkich serdecznie,zbliża się dzień mamy,
 dla mnie to co roku oznacza kinder bal dla mojej córci.
W tym roku kończy już 5 lat,jak ten czas szybko leci....
We wrześniu przyjdzie jeszcze na świat synuś i rodzinka będzie w komplecie
brzuszek mi rośnie w zastraszającym tempie...


ale odbiegłam od tematu,
zrobiłam zaproszenia na przyjęcie urodzinowe mojej córci,choć nie jestem mistrzem w scrapingu,
to córcia była zadowolona z dumą rozdawała je swoim przyjaciołom 
zobaczcie sami....







do usłyszenia ponownie....




8 komentarze:

Katarzyna Sołtowska
16 maja 2014 11:33

Śliczne :) nie dziwię się, że córka była zadowolona. Pozdrawiam :)

Edyta Lasek - Pracownia El
16 maja 2014 12:29

nie trzeba być mistrzem, żeby zrobić ładne zaproszenia a te są śliczne, pozdrawiam

Unknown
16 maja 2014 22:21

Witam, zaproszenia bardzo ładne, ale ja podziwiam brzuszek. Powodzenia.

Agnes B
17 maja 2014 12:11

oj leci czas leci...moja Laurka właśnie skończyła 8 lat! :)
Twojej córci życzę samych radości w życiu i dużo zdrówka!
PS.ładny brzusio Kasiu, wyglądasz kwitnąco :) i fajnie, że będziecie mieć synka :) teraz będzie równowaga w rodzinie hi hi ;) buziaki xxx

Justyna Borucka
18 maja 2014 11:50

Kasiu, wyglądasz cudownie :) wszystkiego dobrego Ci życzę :) Zaproszenie ślicznie :) Pozdrawiam serdecznie :)

Tworzyć każdy może
18 maja 2014 12:29

cudowne zaproszenia a brzuszek oj rewelacyjny :)

Dorota ma kota
22 maja 2014 21:03

"rośnij" Kasiu zdrowo
i spokojnie przede wszstkim!
bo to bardzo ważna rzecz w twoim stanie

Fajnie, że facet, bo u mnie w familii wysyp bab :-)

Unknown
22 maja 2014 21:56

oj teraz też odczuwam jak ten czas szybko leci :) 28 maja moja córeczka kończy rok :) a tak niedawno chodziłam z takim pięknym brzuszkiem jak Twój :):)
pozdrawiam serdecznie :):):)