czwartek, 31 lipca 2014

WIANEK DOŻYNKOWY NA DRZWI

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Ostatnio nie mam tyle czasu co zawsze na moje robótki,bo już jestem na końcówce ciąży i coraz ciężej mi się zabrać za cokolwiek.
Jeszcze nie całe 2 miesiące i w ogóle czasu będę mieć mało,
ale haloween i świąt nie odpuszczę,na pewno będę coś działać.
Dziś wysłałam męża na kłoski zboża i zrobiłam wianek na drzwi,
wykorzystałam jeszcze moje ususzone już makówki i 
dokupiłam maki
efekt oceńcie sami...








dziękuję za odwiedziny i do usłyszenia.....


5 komentarze:

Edyta Lasek - Pracownia El
31 lipca 2014 21:41

piękny

Szymka
1 sierpnia 2014 02:06

wyglada pieknie :)

Natalia Stefaniak
1 sierpnia 2014 04:30

Wygląda bardzo ciekawie. Fajna ozdoba :) pozdrawiam

Unknown
10 sierpnia 2014 09:08

Wygląda bardzo ładnie i ciekawie:)))
Może też sobie zrobię podobne? Kłoski przywiozłam z urlopiku, maki mogłabym zrobić, tylko nie mam "makówek" takich ja Ty:( Pytanie tylko brzmi "Kiedy?". Pozdrawiam Kasia

Unknown
16 sierpnia 2014 18:37

Śliczny wianek :)