piątek, 29 sierpnia 2014

JEŻYKI Z FILCU-DEKORACJA NA JESIEŃ

Witam wszystkich serdecznie,lato powoli się kończy,pogoda się zmienia,już mamy takie zimne wieczory.
No i przede wszystkim zaczyna się kolejny rok szkolny-moja córcia idzie do zerówki i nie może się już doczekać.
Oj jak ten czas szybko leci....
Zostały mi już tylko 3 tygodnie i pojawi się na świecie mój synek,ale to szybko zleciało....
W ostatnich dniach pogoda iście jesienna więc postanowiłam zrobić coś na tą porę
i zdecydowałam się na jeżyki-tym razem z filcu
(w zeszłym roku robiłam z gałązek,można go zobaczyć tutaj)
może taka dekoracja się wam spodoba,prosta do wykonania i ciekawie wygląda
zobaczcie sami....








Mam nadzieje ,że się wam spodobały-pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia....

9 komentarze:

Dorota ma kota
29 sierpnia 2014 09:27

to już nawet jeże przyłączyły się do akcji z jabłkami? :-D

Beva
29 sierpnia 2014 09:31

Bardzo sympatyczne jeże :)

Edyta Lasek - Pracownia El
29 sierpnia 2014 10:28

jeżyki śliczne tyle że przywodzą na myśl jesień

Honorata
29 sierpnia 2014 20:02

Dekoracja jest rewelacyjna, teraz mnie natchnęłaś na te jeże i może i ja coś zmontuję na moje okno w ganku:-) pozdrawiam

antoludkowo
29 sierpnia 2014 20:58

Piękne te jeżyki.

Szymka
30 sierpnia 2014 01:32

Ale smieszne te jeze !! Sa super slodkie :)

Unknown
30 sierpnia 2014 11:37

Oglądam z podziwem te Twoje jeżyki. Dla mnie to inspiracja, bo pracuję z dziećmi. Pozdrawiam.

Unknown
31 sierpnia 2014 06:40

Śliczne i kolorowe jeżyki:) Wyglądają przeuroczo:)))

Annette ;-)
31 sierpnia 2014 22:26

Pierwszego (i ostatniego) jeża (wyciętego z papieru i pomalowanego plakatówkami) zrobiłam w zerówce. A raczej mama mi go zrobiła, bo ja to antytalencie jestem. I już wtedy jeże jabłka jadły.