czwartek, 4 września 2014

PUDEŁKO OZDOBNE ZE STAREGO KARTONU

Witam ponownie wszystkich!
Dzisiaj mam dla was pudełko ,które zrobiłam z myślą o rysunkach mojej córci,
których już nie mam gdzie chować ,bo moja malarka cały czas siedzi przy biurku i tworzy.
wymyśliłam ,że zrobię pojemnik na nie z kartoniku,
ale żeby pasowało mi do wystroju,trochę je zmienię po swojemu.
wymyśliłam jeszcze ,że pudełko ma mieć otwór z przodu trochę dla dekoracji i trochę z praktycznego punktu widzenia ,żeby łatwiej wyciągać obrazki jak już będzie pełne.
z resztą oceńcie sami,dla chętnych pokazałam jak je zrobiłam.
mam nadzieje ,że się wam spodoba....


potrzebne było pudełko kartonowe,w którym odcięłam bok,szary papier do pakowania(lub inny kolor mi akurat taki pasował najbardziej)taśma klejąca ,nożyczki,,tasiemka ozdobna i klej typu kropelka


pudełko obklejamy ładnie papierem i taśmą klejącą,tak aby potem przykryć tasiemką ozdobną



 przyklejamy ozdobną tasiemkę,na klej typu kropelka szybko schnący,tylko uważajcie na ręce!!



i gotowe-prawda ,że szybko ?a efekt dość ciekawy,ale co najważniejsze praktyczny,już mi sięnie będą rysunki wszędzie walać




jak wam się podoba?


moja malarka przy pracy....


pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia....

10 komentarze:

Beva
4 września 2014 20:18

Ciekawy pomysł. Ja też mam problem z magazynowaniem prac córki więc może skorzystam z Twojej instrukcji.

Edyta Lasek - Pracownia El
4 września 2014 20:38

bardzo ładne wykonanie, pudełeczko śliczne

Jasminy rękodzieło
4 września 2014 22:20

Bardzo pomysłowe :)

malwinkowo-scrap
5 września 2014 09:59

śliczne pudełeczko, a i rysunki Córki tez cudne:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

grahasil
5 września 2014 22:43

Bardzo dobry miałaś pomysł. Tak pięknie i estetycznie wykonane pudełko na pewno doda weny młodej malarce.

Annette ;-)
7 września 2014 10:22

Ładnie wygląda połączenie szarego papieru z brązową wstążką. I te kropeczki :-)

Unknown
11 września 2014 17:27

Fajny pomysł, szybki i pomysłowy a do tego świetnie wygląda, pudełko jest nie tylko praktyczne ale także ładne :)
Pozdrawiam serdecznie

Justyna Borucka
19 września 2014 21:24

Kasiu jak zawsze pomysł rewelacja, pudełko bardzo praktyczne, śliczne i tanie :) Pozdrawiam :)

Unknown
25 września 2014 14:19

Bardzo fajny pomysł - wyszła delikatna, gustowna ale co najważniejsze oryginalna ozdoba do domu.

Jeśli szukasz ciekawych aranżacji wnętrz, nowych inspiracji i pomysłów dla swojego domu - odwiedź moją stronę: https://www.facebook.com/stageffect

Unknown
20 października 2014 09:09

Genialny pomysł, bardzo ładne ;)