wtorek, 21 października 2014

DYNIA Z FILCU NA HALLOWEEN-kurs jak zrobić


Witam wszystkich serdecznie!
Pomału zaczynam organizować sobie odrobinę czasu na moje robótki,a ,że zbliża się Halloween,
czyli święto które bardzo lubię i już się cieszę na myśl o wycinaniu nowych dyni,
które już teraz stoją na moich schodach przed domem i czekają.
Mam dla was dzisiaj dynię, która uszyłam z filcu,ale możecie zrobić ją oczywiście z jakiegoś innego materiału który macie akurat w domu.
szybki kursik dla początkujących:


wycinamy z żółtego materiału dwa kawałki w kształcie dyni


z granatowego lub czarnego wycinamy czapkę(podwójnie,bo drugą część doszyjemy do tylnej części naszej dyni),zęby i oczy naszej dyni





układamy na naszej dyni części twarzy i przyszywamy,możemy to również zrobić ręcznie



następnie zszywamy czapkę również do tylnej części i zszywamy razem dookoła dwie części naszej dyni,zostawiając tylko na dole kawałeczek przez który będziemy wypełniać dynię watą  


po wypełnieniu możemy zszyć do końca brzeg



i gotowa,
do usłyszenia....



2 komentarze:

Annette ;-)
22 października 2014 08:27

Bardzo fajna dynia w sam raz dla takiego początkującego leniucha jak ja :-)

Unknown
23 października 2014 21:39

Super dynia :))
Serdecznie zapraszam do mnie :))
http://adtadtadta.blogspot.com/