niedziela, 7 grudnia 2014

MIKOŁAJ I BAŁWANEK Z DESKI

Witam bardzo serdecznie w tą po mikołajkową niedzielę,
oj już czuje się klimat zbliżających świąt....
Ja już wpadłam w szał dekorowania domu,ciągle dostawiam nowe dekoracje i wieszam świąteczne lampki,ale choinki jeszcze nie ma dopiero w przyszłym tygodniu-już się nie możemy doczekać.
wczoraj mąż mi wyciął z desek mikołajka i bałwanka ja tylko pomalowałam farbkami akrylowymi,świeżą farbę posypałam w niektórych miejscach wiórkami kokosowymi  i już mam nową dekoracje na schody,zobaczcie sami....




do usłyszenia ponownie....

4 komentarze:

Wiktoria lk
7 grudnia 2014 12:33

Ale fajne. Mikołaj cudny :)
Pozdrawiam ciepło :)

Unknown
7 grudnia 2014 17:53

Całkiem fajnie Ci to wyszło ;)

Asia Stefańska
11 grudnia 2014 06:20

Fajny pomysł z deski, bardzo wesołe te postacie, pozdrawiam

Justyna Borucka
12 grudnia 2014 21:49

Wspaniałe pomysły Kochana :) piękne ozdoby :)Pozdrawiam :)