piątek, 16 października 2015

Lampion z liści


Witajcie ponownie,za oknem jesień już w pełni,więc dzisiaj liście w roli głównej,zrobiłam prosty i szybki lampion ze szklanego wazonu,obłożyłam go liśćmi dookoła,a jak?nałożyłam na mój wazon gumkę recepturkę i wtykałam za nią liście,tylko dobra rada -liście najlepiej wcześniej wysuszyć przyciśnięte czymś ciężkim(np książką)żeby potem się nie skręciły i dłużej ładnie wyglądały.
Dodałam do tego wstążeczkę która zakryła gumkę i ozdobiła mój lampion-jak wam się podoba?
zrobiłam ich więcej i porozstawiałam po domu -wiec jak zapalę to jest piękny klimat-mimo tej pluchy za oknem
zabieram się za dekoracje na Halloween
do usłyszenia ponownie....




3 komentarze:

Majek
16 października 2015 09:24

Bardzo ładny i prosty do zrobienia :)

Beva
16 października 2015 11:51

Świetny pomysł na dekorację.

anulabloguje
16 października 2015 18:11

Lampion wygląda bardzo klimatycznie :o) Podoba mi się :o)