środa, 18 stycznia 2017

Drugie życie starej lampki nocnej



Witam wszystkich serdecznie w nowym roku!!
Znalazłam ostatnio lampkę nocną ,którą kiedyś dostałam jak miałam czerwone dodatki do pokoju ,
a teraz po remoncie do niczego mi nie pasuje. Postanowiłam coś z nią zrobić.
Pasowały by mi jasne kolory ,pastele i taką też zrobiłam lampkę.
Zdjęłam klosz,wykręciłam żarówkę i zaczęłam działać.
Najpierw dolną część lampy spryskałam białą farbą w sprayu matową.
Jak sobie schło to zdjęłam materiał z klosza ,obkleiłam go białym brystolem za pomocą kleju na gorąco,ozdobiłam go dodatkowo delikatną koroneczką na górze i kremową tasiemką u dołu
(dzięki temu że stelaż dolny i górny klosza nie był złączony mogłam dodać ok 3 cm na wysokości lampki).
Na koniec metalową rurkę wychodzącą z podstawy lampki oplotłam białym sznurkiem który również przykleiłam na klej na gorąco,nałożyłam klosz ,wkręciłam żarówkę i gotowe-jak wam się podoba??????





Zapraszam również na stronę kobieceporady.pl gdzie znajdziecie dużo pomysłów i inspiracji-polecam!!!

6 komentarze:

gosia cash
18 stycznia 2017 15:25

O niebo lepiej, cudna lampa:)

beautyu
24 stycznia 2017 14:23

Zakochać się można w nowej odsłonie �������������������� <3

Unknown
25 stycznia 2017 14:39

Dokładnie o takich rzeczach marzyłam. Dodatki idealne dla mnie.
Wiem nawet gdzie można takie rzeczy zakpuić
hurtownia dekoracji ma podobne rzeczy. W super kolorach

sztukaspodstrzechy
4 lutego 2017 22:23

Lampka prezentuje się bardzo ciekawie w nowej odsłonie.

mikaglo
13 lutego 2017 13:47

Rewelacja :) Pięknie teraz wygląda :) Świetny blog, dużo inspiracji, na pewno będę tu często zaglądać :) Zapraszam tez do siebie:
mikaglo.blogspot.com
Pozdrawiam :)

Unknown
22 lutego 2017 14:39

Pięknie nadałaś nowe życie tej lampce! Super materiały do dekoracji znajdziesz na przejdź do sklepu.