sobota, 16 lutego 2013

ZAJĄCZKI WIELKANOCNE-DEKORACJE



Witam wszystkich i nowych i stałych bywalców na moim blogu.Już minęły walentynki i z przyjemnością mogę stwierdzić ,że zaglądających do mnie jest coraz więcej.Czas więc zacząć myśleć już o Świętach Wielkanocnych.Jeżeli chcemy mieć jeszcze trochę czasu,żeby przygotować dekoracje sami,nie dużym kosztem,to trafiliście na właściwego bloga,mam bardzo dużo pomysłów na dekoracje które można zrobić łatwo szybko i przyjemnie.Niektóre można wykonać razem z dziećmi ,żeby im też zaszczepić nastrój wielkanocny i ciekawie spędzić czas,niektóre natomiast będą wymagały użycia piły,więc trzeba się będzie uśmiechnąć do płci przeciwnej(męża ,brata,taty)po pomoc,ale co tu dużo pisać- trzeba  wziąć się za robienie dekoracji-zapraszam do zaglądania do mnie bo będę do świąt często coś dodawać,więc myślę, że warto-piszcie co sądzicie w komentarzach,czekam na wasze opinie.





KRÓLIKI Z DRZEWA
właśnie  te ozdoby miałam na myśli jak mówiłam,że będziemy potrzebować pomocy i silnej męskiej ręki,otóż nic trudnego trzeba nam po prostu znaleźć odpowiedniej wielkości kawałek drzewa i przeciąć piłą po skosie,dodatkowo można naciąć od góry uszy jak na zdjęciu na górze a potem ,przetrzeć papierem ściernym,żeby sie lepiej malowałoi do dzieła-puszczamy wodze fantazji i malujemy jak tylko nam się podoba




Te króliczki ,natomiast można zrobić razem  z dziećmi,mniejszy kawałek drewna trzeba ściąć pod kątem tak jak wyżej i przetrzeć papierem ściernym,potem możemy wyciąć z brystolu uszy,brodę i łapki i dokleić,domalować jeszcze oczy i gotowe-może to być fajna zabawa z naszymi pociechami.
A może chłopczyka i dziewczynkę,również z pieńka drewnianego


Z brystolu mam mam dla was jeszcze króliczą rodzinkę,również do zrobienia z dziećmi



ZAJĄC ZE SŁOMY


a co powiecie na tego???dużo słomy ,sznurek,miękki drut i dużo cierpliwości-czemu nie spróbować,kura mi nie wyszła więc został tylko zając

ZAJĄC Z DONICZEK



dwie doniczki,trochę brystolu plasteliny do przyklejenia wąsów ze słomy,oczy namalowałam,ale można też nakleić z brystolu,

ZAJĄCZEK Z WYDMUSZKI


do wydmuszki z jajka przykleiłam klejem na gorąco długą wykałaczkę od góry w dziurce wkleiłam uszy z brystolu,oczy i pyszczek z kolorowego papieru,wąsiki z niteczki,jeszcze tylko kokardka z rafii i gotowe,można wbić do kwiatka lub koszyczka z rzeżuchą
piszcie proszę swoje opinie w komentarzach-i dajcie znać jak uda się wam wykorzystać któryś z pomysłów-pozdrawiam wszystkich serdecznie




7 komentarze:

Aśka pisze...
20 lutego 2013 20:59

wszystkie zajączki są cudowne-pozdrawiam

serce z pasją
25 lutego 2013 16:22

wow jakie cudne zajce,ile fajnych pomysłów

Danka Witkowska
26 lutego 2013 09:19

No rewelacja te wszystkie pomysły:)

GaleriaZośki
27 lutego 2013 16:23

Ślicznie i wesoło u Ciebie.
Pozdrawiam Zosia.

SZMATRIX
16 marca 2013 10:06

Wszystkie piekne ale ten ze slomy dla mnie naj naj :)

Anonimowy pisze...
17 marca 2013 20:36

Zajączek z doniczek - prześliczny.

jelonek-koziolki
9 sierpnia 2013 09:56

Te zajączki są super zwłaszcza te drewniane