sobota, 16 marca 2013

STORCZYK -ORCHIDEA Z KREPINY




NO I SPRÓBOWAŁAM MYŚLAŁAM ŻE SIĘ NIE UDA.PRÓBOWAŁAM ZNALEŹĆ GDZIEŚ JAKIŚ TUTORIAL JAK GO ZROBIĆ ALE MI SIĘ NIE UDAŁO,BYŁY TYLKO JUŻ GOTOWE ZROBIONE.POPATRZYŁAM JAK WYGLĄDA MÓJ W DOMU I SPRÓBOWAŁAM TAKI ZROBIĆ,NAWET JESTEM ZADOWOLONA Z EFEKTU,ALE ZDECYDOWANIE MUSZĘ KUPIĆ NOWE KOLORY KREPINY BO PRZEZ MOJĄ GRYPĘ I SIEDZENIE W DOMU WSZYSTKO MI SIĘ POKOŃCZYŁO,NO I NOWY KOSZYCZEK MUSZĘ DO NIEGO ZROBIĆ.MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ WAM SPODOBA-POZDRAWIAM SERDECZNIE





14 komentarze:

Danka Witkowska
16 marca 2013 16:40

A ja znów u Ciebie.Piękny storczyk i masz rację nie trzeba szukać kursów skoro w domu gotowy i żywy kwiatek się prezentuje.Wystarczy pomyśleć i spróbować.Wyszedł Śliczniutki i możesz być dumna z siebie:))

AnaEm
16 marca 2013 16:59

Wiesz, gdybyś nie dała zbliżenia i nie napisała, że robiony pomyślałabym, że jest prawdziwy :-)
Pięknie Ci wyszedł.

Baśka
16 marca 2013 17:00

W zupełności zgadzam się z Danusią ,naszą Królową Pomysłów ,jak zrobić coś z niczego .A skoro piszesz że nie ma takiego kursu ,to pomyśl nad zrobieniem swojego a na pewno znajdą się chętni na skorzystanie z niego.Pozdrawiam serdecznie :)

Unknown
16 marca 2013 17:08

kasiu wygląda jak żywy ,ślicznie ci to wyszło

Unknown
16 marca 2013 17:42

Kasiu muszę Ci powiedzieć,że na pulpicie,na zdjęciu myslałam,że to prawdziwy,a to chyba najlepszy komentarz;)

Dziękuję wam za wszystkie ciepłe i miłe słowa-dziękuję że jesteście

SZMATRIX
16 marca 2013 17:55

Jakbym sie nie przyjżała to bym nie uwierzyła, że to z krepiny. Po prostu coś pięknego!!!!

Marietta
16 marca 2013 18:52

Ja myślałam, że pokazujesz koszyczek, a kwiatek jest prawdziwy! Ja też czekam na kurs.

mośtynka
16 marca 2013 19:28

Kasiu po mistrzowsku zrobiłaś tego slicznego storczyka !
Dziękuje za odwiedzinki i pozdrawiam

PraceAnki
16 marca 2013 21:19

Piękny Ci wyszedł storczuś:)Pozdrawiam

Anna Makuch
17 marca 2013 12:04

Prześliczny, ja też robiłam albo raczej usiłowałam zrobić. Niestety taki udany nie wyszedł ;-)

Noc Majowa
18 marca 2013 12:31

No nie wierzę! Super wyszedł! Jak prawdziwy :-) Tak myślałam w pierwszej chwili, potem doczytałam, że z krepiny. Łał!

Unknown
19 marca 2013 10:17

No i ja się prawie nabrałam! Storczyki są piękne, a ten nigdy nie przestanie kwitnąć :) Pozdrawiam

Unknown
20 marca 2013 17:59

Ten storczyk jest przecudny!!!