piątek, 20 września 2013

JEŻ Z GAŁĄZEK-kurs jak zrobić


JEŻYK Z GAŁĄZEK 
Witam wszystkich serdecznie,dużo się u mnie dzieje,dla tych którzy nie wiedzą-
założyłam nowego bloga z drugą tematyką którą uwielbiam-kulinaria
blog nazywa się "Swojskie jedzonko" i tutaj możecie na niego zajżeć
dopiero się na nim rozkręcam ale mam nadzieję ,że znajdziecie coś dla siebie
Ale do rzeczy-mam dla was dzisiaj jeżyka ,którego zrobiłam na styropianowym jajku
i jako kolce posłużyły mi patyczki 
zobaczcie sami,fajna zabawa z dzieckiem,tylko wtedy zamiast kleju na gorąco można całego okleić plasteliną i w plastelinę wbijać patyczki,dziecku na pewno się spodoba



najpierw było jajka-ale nie powstała z niego kura-tylko jeżyk,:)


jajeczko moje było składane,więc nie musiałam go już kroić,ale jak nie macie takiego ,to można po prostu przekroić ostrym nożem


brązowa plastelina


wyklejamy mu mordkę i nadajemy jej bardziej podłużny kształt


z czarnej plasteliny robimy kuleczkę i przyczepiamy nasz nosek


z białej plasteliny robimy małe kuleczki i spłaszczamy je ,na to mniejsze czarne kuleczki i mamy oczka


wymyśliłam ,że pomaluję resztę jeżyka na brązowo,bo żeby ten biały kolor nie prześwitywał między naszymi patyczkami


tak wyglądał już pomalowany


pocięłam króciutkie patyczki i niektóre zaostrzyłam na końcach i zaczęłam wbijać w styropian


niektóre podklejałam klejem na gorąco


i tak do końca



a oto mój jeżyk


nawet niesie jabłuszko,
tak jak już pisałam wcześniej,jak byśmy robili z dzieckiem,to proponuję obkleić całego jeża plasteliną,bo jak już później wypróbowałam to łatwiej się wbija ,tylko trzeba jej wtedy więcej
pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzinki
do usłyszenia...

16 komentarze:

Chili & Ocet
20 września 2013 13:42

Świetny!

AnnaT
20 września 2013 14:44

Rewelacyjny :)

Unknown
20 września 2013 15:23

Ale fajowy!!! Swietny na zabawe z dziecmi, super!

nitus
20 września 2013 15:32

Fajny pomysł na zabawe z dzieckiem.

Jolka
20 września 2013 19:36

Super pomysł :) Twój jeżyk wygląda ekstra :) POzdrawiam

agapa
20 września 2013 19:38

Super pomysł!!! podkupuję bo akurat na poniedziałek muszę zrobić jesienna dekorację :))

Ula H.
20 września 2013 20:03

Fajny taki jeżyk !

Danka Witkowska
21 września 2013 16:01

Fajny ten jeżyk ,a może też mieć większą rodzinkę i wtedy byłoby jeszcze ciekawiej .Muszę go pokazać dzieciakom w szkole ,a miła chęcią porobią taką rodzinkę jeżyków:)

Anna Staniszewska
22 września 2013 02:01

Kasiu, pomysł kradnę bezczelnie, bo jeż jest cudny :) Pozdrawiam serdecznie

Unknown
22 września 2013 15:19

JAKIE TO FAAAAJNE

Unknown
22 września 2013 15:22

jakie to faaaaaaaaaaaajne :)

Unknown
22 września 2013 15:24

ojej zdublowało sie...

Mroczka
22 września 2013 19:25

Kochaniutki ten jeżyk :)

Pozdrawiam

HerminiaRegolf
23 września 2013 14:55

Muy original.

cudARTeńka
23 września 2013 19:45

Fajny jeżyk:) Pozdrawiam już jesiennie:) Dzięki za odwiedziny i komentarz)

So cute!!