sobota, 17 października 2015

Lampiony na Halloween z bandaży i słoików


Witajcie ponownie,czas leci strasznie szybko i już za 2 tygodnie Halloween,lubicie to święto?
Wiem ,ze ma ono swoich wielbicieli i przeciwników,ale ja bardzo je lubię.Co roku z mamą i siostrą sadzimy w ogrodzie dynie i potem wycinamy,możecie zobaczyć różne moje wycinanki dyniowe w zakładce Halloween na pasku bocznym,Oczywiście dekoracji nie brakuje w całym moim domu ,wszystkie robię sama z drobną pomocą mojej 6 letniej córci i mamy przy tym wielką frajdę,
Więc już zaczęłam pierwsze przygotowania-pierwsze lampiony już są-tym razem z bandaża i słoików-czyi banalnie proste do zrobienia i tanie-a efekt super.
oczy wycięłam z czarnego brystolu i nietoperki też,i pomarańczowa dynia
do tego świeczuszka do środka i gotowe
jak wam się podoba?





8 komentarze:

Basia Koy
17 października 2015 09:40

Dla mnie bomba. Szybko, łatwo, a efekt ekstra :)
Pozdrawiam.

Beva
17 października 2015 15:28

Bardzo upiorne :)
Ja też lubię Halloween. To wprawdzie nie jest nasza polska tradycja ale niezaprzeczalnie ma swój urok. Już planuję, że w tym roku znowu upiekę "paluchy wiedźmy". :)

Marietta
17 października 2015 19:12

Prosto i szybko, ale jaki wspaniały efekt! Chyba sobie zrobimy takie same. Te lampiony z poprzedniego posta też świetne i też miałam podkraść pomysł, ale nic z tego. Leje i zimno, więc nici ze spaceru. Póki co liści nie będzie.
Pozdrawiam

4 razy M
18 października 2015 09:42

Świetny pomysł 😊

Em
18 października 2015 15:27

Ale pomysłowe i jak pięknie się prezentują :)
Od dłuższego czasu przeglądam twojego bloga i naprawdę wiele ciekawych inspiracji tu znalazłam.:)
Pozdrawiam

Szymka
19 października 2015 20:14

świetny pomysł na lampiony! Pozdrawiam :)

Unknown
30 października 2016 21:56

Super pomysł na lampiony :) Czy wystarczy zawinąć bandaż czy też należy go przykleić? Jeśli tak, to jakim klejem? Jak można przykleić oczy? Zwykłym klejem do papieru? Pozdrawiam :)

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń
31 października 2016 07:56

bandażu całego nie trzeba kleić,starczy przykleić koniec i początek,najlepszy do tego będzie klej magic(do papieru)bo jest mocny i jak wyschnie to jest przeźroczysty.A oczy można zwykłym klejem do papieru-pozdrawiam