wtorek, 27 października 2015

Pajęczyna z wełny i pająki z bibuły na Halloween


Witajcie!
U mnie już jest Halloween,a przynajmniej już go widać,dzisiaj zrobiłam już pajęczynę dla pająków które zrobiłam kilka dni temu z drutu i bibuły,wyszło całkiem fajnie,Pajęczyna z czarnej wełny,i pinesek,na prawdę robi wrażenie przed moim wejściem.Zrobiłam jeszcze dekorację z brystolu na drzwi-a żeby było inaczej niż co roku.Zobaczcie sami,zdjęcia poniżej.Teraz wzięłam się za wycinanie dyni,
Jutro wam pokażę ,mam nadzieję ,że wam się podobają.....









1 komentarze:

Cela D
28 października 2015 15:53

Niesamowity efekt, bardzo udany. Niestety nie zrobię, bo sama bym dostała ze strachu zawału, hihihi. Wyobraź sobie, ze kiedyś byłam przeciwniczką tej halloweenowej mody, na szczęście człowiek się zmienia.
Serdecznie pozdrawiam.