wtorek, 30 stycznia 2018

Tablica z urodzinami całej rodziny


Witam serdecznie,już dawno miałam zrobić taką ,żeby zawsze o wszystkich datach pamiętać.
No i mam .....W sklejce mąż mi wywiercił otworki na tasiemki.
Nad otworami na tasiemki są pierwsze litery miesięcy, a na tasiemkach kółka papieru z numerami dni  w których ktoś ma urodziny lub imieniny,z drugiej strony kółek jest napisane czyje to urodziny lub imieniny.Kółeczek zawsze można dokleić ,użyłam papieru samoprzylepnego .i skleiłam nimi od razu tasiemkę.
Zobaczcie sami,może się wam spodoba......




1

Teraz już cała rodzina będzie pamiętać!

3 komentarze:

Kufer inspiracji
1 lutego 2018 14:55

Świetny pomysł :) Też o czymś takim myślałam tylko nie mogę się zebrać :) Pozdrawiam serdecznie :)

Ewa
9 lutego 2018 13:11

Super:)

M.Argherita
24 marca 2018 20:43

Świetny pomysł.
Super.