piątek, 6 marca 2015

Stroik wielkanocny na drzwi

Witam serdecznie wszystkich zaglądających  do mnie.
Dzisiaj ciąg dalszy wielkanocnych dekoracji.
Właśnie skończyłam stroik na drzwi,poniżej krok po kroku jak go robiłam.
Prosty ,wesoły i wiosenny do zrobienia dla każdego,Mam nadzieję ,ze się wam spodoba...
zobaczcie sami




potrzebne będzie nam kółko na stroik,i różne kawałki kratki,siatki sznurkowej,co kto ma i co mu się podoba,siatkę sznurkową kupiłam dawno temu w sklepie ogrodniczym,a kratki w kwiaciarni,do tego jeszcze kilka gałązek bukszpanu,kawałek wstążeczki,piórka żółte i sianko kolorowe(również z kwiaciarni lub papierniczego sklepu),do tego dodałam uszytą przeze mnie kurkę z filcu,ale można użyć kolorowych jajeczek lub innych dekoracji wielkanocnych,a wszystko przypiełam szpilkami z kolorową główką


moje kratki pocięłam na paski



dłuższe składałam na pół,najpierw żółta


do tego dokładałam zieloną 


i przypinałam szpilką do kółka



do tego kawałek sznurkowej kratki i sianko kolorowe i tak na przemian dodając jeszcze gałązki bukszpanu




na koniec jeszcze kilka piórek


wstążeczka i kurka i gotowe


proste, szybkie do zrobienia co wy na to???

5 komentarze:

Unknown
6 marca 2015 14:55

proste, szybkie do zrobienia i efektywne

anulabloguje
6 marca 2015 16:41

Banalne do wykonania.. zapewne tylko z pozoru :o)
Piękny wianek... aż pachnie świętami :o)

AnitaM
6 marca 2015 22:28

Wspaniale wygląda. Nie widziałam nigdy wielkanocnych wianków na drzwiach a przecież taka ozdoba niesamowicie prezentuje się właśnie na drzwiach:) kurka cudowna:)

Justyna Borucka
7 marca 2015 21:05

Kasiu prześliczny ten Twój stroik :) Ja na drzwiach nie wieszam choć bardzo mi się podobają, ale w kuchni sobie powieszę :)

cudARTeńka
10 marca 2015 17:34

Fantastyczny wianek:))Dzięki za kursik:)