piątek, 7 października 2016

Jesienny wianek na drzwi

Witam wszystkich serdecznie!!
Za oknem szaro,pada deszcz,liście  i kasztany lecą z drzew,
więc jesień już w pełni.
Postanowiłam ,że już czas pozmieniać dekoracje za oknem,na drzwiach,przed wejściem.
Poniżej efekt.Wykorzystałam w tym roku kwiaty hortensji,które zrobiły się już trochę brązowe i idealnie się wkomponowały do moich dyń  i kasztanów -zresztą oceńcie sami.
Oczywiście moje duże dynie są schowane przed mrozem -i jak co roku wystawię je dopiero przed Halloween -Jak ja uwielbiam tą porę roku,te kolory,i ciepła herbatę pod kocykiem....











1 komentarze:

Unknown
7 października 2016 08:45

Fajny wianek. Mój synek już sie cieszy na jesień, kolorowe liście, kasztany, kurtka. Zupełnie nie wiąże tej pory rok zimnem, czy deszczem, tak fajnie być dzieckiem 😊