piątek, 23 listopada 2012

BAŁWANKI Z KULI STYROPIANOWYCH

Coś w tych zimowych dekoracjach  ciągle sprowadza mnie do robienia bałwanków,moja córcia je uwielbia a i mnie ogromnie cieszą





bałwanka zrobiłam z dwóch kuli styropianowych,sklejonych klejem na gorąco ze sobą i do tacki również,do tego kapelusz z brystolu czarnego i bibuły,nos z czerwonego brystolu ,kropki namalowane,kokardka na szaliczek i gałązka,spryskałam odrobinę śniegiem w sprayu i gotowe może wam się spodoba


Ozdoby na choinkę to jedno ale jak w domu i koło niego chcemy poczuć nastrój moich ukochanych Świąt Bożego Narodzenia,to dekoracje muszą być w całym domu,nie tylko na naszym wyczekiwanym cały rok pięknie udekorowanym drzewku.


                                Bałwanek ze styropianu




nie dużo kosztuje,a efekt na prawdę fajny

potrzebne są nam jeden płat grubego styropianu,kawałek deseczki(do której przykleimy spód naszego bałwanka,co pomoże mu stać prosto,jak najbardziej wysuniętą do przodu,ponieważ jak będzie ciężki koszyczek to się nam nie przewróci),klej na gorąco,stary szalik,,kawałek wstążki,farbki(ja użyłam zwykłych plakatówek),wąskie pudełko po butach,szyszki lub słodycze do wypełnienia pudełeczka,i ostry nóż do styropianu
na styropianie malujemy mazakiem kształt bałwanka,wycinamy nożem(i to jest jedyna niewdzięczna czynność,ponieważ dźwięk ciętego styropianu to dla mnie koszmar,no i pełno go na podłodze ,więc z korzystajcie z mojej rady i jak tylko macie możliwość to zróbcie to na dworze ,bo przy zamiataniu styropianu można stracić humor),
następnie możemy pokolorować dowolnie i przykleić mu na brzuszku pudełeczko,można je ozdobić i wsypać do środka szyszki lub słodycze(u mnie bałwanek ze słodyczami był w kuchni-żeby w trakcie gotowania były pod ręką :) ,a z szyszkami na dworze  )
zawiązujemy szaliczek i gotowe,co wy na to??

1 komentarze:

Unknown
23 października 2013 18:40

Hu! hu! ha!
Nasza zima zła!
Szczypie w nosy, szczypie w uszy,
Mroźnym śniegiem w oczy prószy,
Wichrem w polu gna!
Nasza zima zła!

Fajna dekoracja, pozdrawiamy Ania i Aneta