wtorek, 20 listopada 2012

JAK ZROBIĆ GWIAZDKI NA CHOINKĘ Z PAPIERU-QUILLING


GWIAZDKI  NA CHOINKĘ-QUILLING



W tym roku odkryłam  metodę -QUILLING,sposób w jaki skręcamy cieniutkie paski papieru,nie wiem jak to się stało że dopiero niedawno na to natrafiłam.W internecie są całe zestawy do robienia tą własnie metodą,ale ja jak to ja,narzędzie zrobiłam sobie sama z długiej wykałaczki drewnianej(zdj.1) ,nacięłam ją  nożem,i w szczelinę włożyłam kawałek papierka żeby było minimalnie rozchylone i już można zawijać.w tej metodzie chodzi głównie o to, że zawijamy cienkie paski papieru,brystolu,w kółko różnej wielkości lub spiralę ,lub nadanie mu innego kształtu,przez zagięcie lub spłaszczenie(zdj.2),no i oczywiście sklejamy te elementy w całość klejem magic.Jedną rzecz sobie bardzo ułatwiłam a mianowicie -kupiłam niszczarkę do dokumentów,bo cięcie dużej ilości pasków ręcznie to tragedia,i zaczęłam kręcić kolorowe gwiazdki i ozdoby na choinkę(pamiętacie moje gwiazdki na końcu łańcuchów z piórek?były też zrobione właśnie w ten sposób)
pooglądajcie zdjęcia,może sami spróbujecie zrobić


zdj.1
zdj.2



















3 komentarze:

Unknown
22 czerwca 2013 17:52

Piękności te twoje śnieżynki:)

Unknown
16 grudnia 2013 13:39

Cudo :) ale obawiam się o brak cierpliwości w moim przypadku

gigi jean
11 grudnia 2014 03:35

if only I could