środa, 15 maja 2013

SKALNIAK ZE STARYCH DONIC GLINIANYCH


Witam was serdecznie!!
Nadal spędzam każdą wolną chwilę w ogrodzie,i w związku z tym chciałam wam pokazać co wymyśliłam wczoraj.
Znalazłam stare donice gliniane które leżały pobite w częściach,moja mama chciała je wyrzucić,ale ,że ja uwielbiam takie donice i było mi ich szkoda. Wymyśliłam,że zrobię z nich pod drzewem przy oczku wodnym malutki skalniak.Muszę przyznać że wyszło całkiem fajnie,wsadziłam takie skalniaki które szybko obrastają wszystko,więc do końca lata będzie dopiero ładnie,a że skalniak mamy duży to miałam skąd odkopać-zobaczcie sami -może się wam spodoba





a to nasz główny skalniak







a jak już zaczęłam pokazywać ogród to zobaczcie cały


większą część zdjęć robiłam z tarasu bo lepiej mogę pokazać cały ogród i tutaj piję poranną kawkę








 ogród różany na styl angielski-chluba  mojej mamy,ale dopiero pięknie wygląda jak latem zakwitną róże


 koszenia trawy mamy sporo....




jest oczywiście również nasz warzywniak,zdjęcia są całkiem świeże bo z dzisiaj rana 



 kącik zabaw mojej córci

 oczko wodne...

a po całym dniu pracy w ogrodzie odrobina relaksu...
mam nadzieję ,że wam się się podobał mój ogród,dziękuję za odwiedzinki  i za to,że zaglądacie do mnie,pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia



10 komentarze:

Unknown
15 maja 2013 22:44

podoba??? jest ,,,,,jest,,,,aż brak słów ,,,piekny to za mało powiedziane ,,,a najbardziej to to ostatnie zdjęcie ...hihihi ,,, ogród jak marzenie

PraceAnki
15 maja 2013 22:54

Piękny ogród, ślicznie urządzone skalniaki, uwielbiam prace w ogrodzie. Na pewno przyjemnie pić
poranną kawę w tak cudownym miejscu:)Pozdrawiam

Agnes B
15 maja 2013 22:58

Kacha, nawet nie masz pojęcia jak ja Ci zazdroszczę tego ogromnego ogrodu ;)...marzenie...a skalniak wyszedł super! zazdroszczę jeszcze tego, że lubisz się "w ziemi bawić" ;) bo ja to nie lubię za bardzo, a szkoda, bo też bym sobie taki skalniak z ochotą zrobiła, może się zmuszę hi hi ;) pozdrawiam Cię cieplutko :)

Wyplatanki
15 maja 2013 23:01

Twoj ogród jest jak z pięknej bajki! Prawdziwa magia...

Unknown
15 maja 2013 23:28

Jest cudowny;))Pięknie u Ciebie i zielono.I ta pogoda,pomarzyć można.

Unknown
15 maja 2013 23:40

Kasiu,,zazwyczaj zazdrosnica nie jestem...ale jak zobaczylam Twoj ogrod to chyba zzielenialam z zazdrosci.. Przecudowny..
Moj to chyba 1/10 tego co masz,albo jeszcze mniejszy..
Wyobrazam sobie latem jak cudnie musi byc..ale wyobrazam sobie tez ten ogrom pracy jaki trzeba wlozyc,aby ogrod utrzymac w tak pieknym stanie. Koszenie,nawozenie,odchwaszczanie,i wiele innych rzeczy...
Ooo..i chyba zazdrosc juz mi troszke minela hihi :):)
A tak na powaznie : CUDO!!! Piekny ogrod,pieknie rozplanowany,widze,ze wszystko jest rozmieszczone z dokladnym przemysleniem lokalizacji elementow ogrodu.
Super :) Pozdrawiam serdecznie :)

Papierowe Agnieszki
16 maja 2013 12:06

Super pomysł na skalniak..
Bardzo fajnie wygląda na dużym skalniaku floks różowy, bo chyba dobrze dojrzałam.
Ja w tym roku dostałam dwa inne kolorki i dopiero sobie obsadziłam mój skalniak..
Ogród imponujący, wielki i jest dużo w nim pracy. Wiem coś o tym ;)

Bożena
16 maja 2013 13:37

No nie mogłam się napatrzeć,więc usiądę sobie może przy tym stoliczku na tarasie z lampką dobrego wina i będę sobie podziwiać:)Pozdrawiam:)

Justyna Borucka
16 maja 2013 18:08

ale masz pięknie :)pomysłami swymi mnie zachwycasz :) jak Ci zazdroszczę takiego pięknego ogrodu :)siedzę patrzę i nie mogę się napatrzeć :)cudnie :)

goja
4 czerwca 2013 08:00

cudnie ... zazdroszczę warzywniczka :)))