sobota, 11 maja 2013

ZAPROSZENIA NA URODZINY DZIECKA

Witam serdecznie!
Trochę rzadziej teraz dodaję coś na mojego bloga ale to dlatego ,
że jak każda z nas nie wychodzę prawie z ogródka.
Robię też w wolnych chwilach rowerek z wikliny papierowej 
 i jak tylko skończę to wam się pochwalę,
ale to jeszcze trochę bo mam dopiero 3 koła...
 Zbliża się dzień mamy,a u mnie to oznacza już 4-ty rok
"KINDER BAL"
Miałam to szczęście ,że moja córcia Ania
urodziła się właśnie w tym dniu,więc święto moje jako mamy
schodzi na dalszy plan.
Przygotowania do urodzin już ruszyły
 ,a że moja córcia chodzi pierwszy rok do przedszkola
to postanowiliśmy zaprosić oprócz rodziny 6-cioro dzieci z jej  grupy.
W związku z tym zrobiłam zaproszenia dla nich ,a że nie mogłam się zdecydować na jeden wzór
 to każde jest trochę inne.
Najważniejsze ,że mojej córci się podobają i chociaż nie mam jakiejś  wprawy w scrapie to sprawiło mi to ogromną frajdę!


tak wygląda w środku- jeszcze tylko muszę wpisać imiona dzieci zaproszonych






z tego zdjęcia zrobiłam zaproszenia-nasze słoneczko-Ania
Dziękuję wszystkim za odwiedzinki u mnie i do usłyszenia!!



8 komentarze:

Agnezr pisze...
12 maja 2013 06:48

kasiu świetny pomysł wyglądają bardzo ładnie ,,,a córcia -aniołek słodzka ,,,ja też mam córcią Anie pozdrawiam Wass dziewczynki...

Bożena
12 maja 2013 11:19

Zaproszenia są śliczne,oj będą urodziny:)

Ewa
12 maja 2013 11:51

Piękna panienka i super zaproszenie !

Justyna Borucka
12 maja 2013 18:00

śliczna blondyneczka :) zaproszenia bardzo fajne :) moja siostrzenica też urodziła się w Dzień Matki :) Pozdrawiam

Ewelina Nowak
12 maja 2013 18:02

świetne zaproszenia:) ja się jeszcze nie przymierzałam do zaproszeń, ale kiedyś na pewno będę chciała:) pozdrawiam

Papierowe Agnieszki
12 maja 2013 20:23

BArdzo ładnie wygląda każde zaproszenie. Nie dziwię się, że nie mogłaś się zdecydować.

Agnes B
13 maja 2013 11:54

jak na pierwsze zaproszenia- to na prawde wyszly swietnie :) dzieci beda zachwycone! :) buziaki xxx

mośtynka
14 maja 2013 16:16

Bardzo ładne zaproszenia,a córcia bije wszystko...