sobota, 4 maja 2013

WAZON Z BUTELKI PLASTIKOWEJ I SŁOIKA-kurs

                                                                                                                

Witam wszystkich!!
Chciałabym zacząć od podziękowania za przemiłe słowa pod poprzednimi postami,
dziękuję za to,że wciąż do mnie zaglądacie.
Mam dla was dzisiaj kolejny wazonik,tak już mam ,że jak mi coś wpadnie do głowy to nie spocznę aż nie zrobię,i tak powstał ten właśnie wazon.
Zobaczcie sami,może wam się spodoba
a robiłam go właśnie tak...
 wzięłam słoik 1,5 l
i butelkę plastikową 
odcięłam z niej lejek
 tak żeby pasował na słoik
zaznaczam i obrysowuję dookoła 
ta krótka kreska to była pomyłka 
 odcinamy wzdłuż linii
 nacinamy węższy brzeg nie  głęboko na ok 0,5 cm, i co ok 2 cm
 nakładamy butelkę na zewnątrz słoika,można dodatkowo skleić klejem na gorąco ale nie koniecznie

następnie klejem z lakierem (do decoupage),lub do tapet,smarujemy słoik 

i naklejamy kawałki ręcznika papierowego i smarujemy po wierzchu dokładnie też, 
 i tak cały słoik dookoła 

 nawet dwie lub trzy warstwy,ja lubię ten etap najbardziej,
odstawiamy do całkowitego wyschnięcia
 następnie już tylko malujemy na dowolny kolor,ja użyłam białej farby akrylowej
dekorujemy według uznania i wazon gotowy,
będzie jak znalazł,jak wyrosną moje dalie i cynie i astry
pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obserwowania mojego bloga,
(oczywiście tych którzy jeszcze nie obserwują)
do usłyszenia....

8 komentarze:

Unknown
4 maja 2013 20:22

Super wazon!!!
Pozdrawiam

Agnes B
4 maja 2013 21:15

Kasiu, skąd ty te pomysły bierzesz ;) wazon pierwsza klasa! Pozdrawiam :)

Bożena
5 maja 2013 08:23

Efekt super:)Dzięki za kursik:)

Unknown
5 maja 2013 09:57

pomysł rewelacyjny,,, a ja miałam już buteleczke po soku i .........mąż mi ją wyrzucił (przez pomyłke) ale na pewno skorzystam z twojego pomysłu wygląda to świetnie

Unknown
5 maja 2013 09:57

pomysł rewelacyjny,,, a ja miałam już buteleczke po soku i .........mąż mi ją wyrzucił (przez pomyłke) ale na pewno skorzystam z twojego pomysłu wygląda to świetnie

Justyna Borucka
5 maja 2013 17:09

gratuluję pomysłu, wazon wygląda świetnie, jesteś bardzo kreatywna :)

Jolka
14 maja 2013 18:41

Super pomysł. Ja chyba spróbuję, ale z wykorzystaniem kleju Vikol. Ciekawa, jestem, czy się sprawdzi. Dziękuję za kursik i pozdrawiam :)

Domowa cukiernia
10 maja 2014 09:55

rewelacyjny:) zanakomity pomysł


Zapraszam do mnie