wtorek, 24 września 2013

DRZEWKO Z CUKIERKÓW-Kurs jak zrobić


Witam wszystkich serdecznie,mam dla was dzisiaj drzewko cukierkowe,
które zrobiłam z okazji urodzin mojej  kochanej siostry Madzi,które są właśnie dzisiaj,
oczywiście nie napiszę które-bo by się do mnie nie odezwała,
Jeszcze raz sto lat siostrzyczko!!!!!
Drzewko już wręczone więc mogę wam pokazać jak je zrobić,
może ktoś również będzie chciał takie komuś ofiarować...

 CUKIERKOWE DRZEWKO


Zaczęłam od zaostrzenia kijka i nabicia na niego kulki styropianowej,
następnie umieściłam go w doniczce i obłożyłam gąbką kwiatową



(pod koniec musiałam jeszcze dołożyć dookoła kamyczki,bo drzewko z tak dużą ilością cukierków było bardzo ciężkie)


zaczęłam przypinanie cukierków na szpileczki,jeden koło drugiego,od dołu


i tak dookoła-ulubionymi cukierkami mojej siostry


aż do końca





jak już było całe gotowe,to zabrałam się za dokończenie reszty drzewka

po dołożeniu jeszcze kamyczków podtrzymujących kijek,przykryłam wierzch doniczki zieloną krepiną


i zabrałam się za liście,drucik obwinęłam zieloną krepiną


wycięłam dwa liście ,również z zielonej krepiny


doklejamy do drucika,liść klejem


i mocujemy w doniczce


jeszcze wstążeczka i gotowe



mniam...


jeszcze na koniec pokarze koszyczek na chlebek,
 który zrobiłam na specjalne zamówienie,
oczywiście z wikliny papierowej,
miała być zdobiony decoupage z wzorem kawy




pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje ,że się podobało,
do usłyszenia ponownie.....





8 komentarze:

Unknown
24 września 2013 14:49

Super:))))

tojatenia
24 września 2013 17:33

Super pomysł z tym drzewkiem.
Pozdrawiam.
http://kuchniaipasja.blox.pl/html

Justyna Borucka
24 września 2013 18:57

Ale smakowite pomysły Kasiu :) świetne :)

KAURI-handmade
27 września 2013 16:13

Fantastyczny pomysł. Gratuluję! :-)

Unknown
20 stycznia 2014 10:34

Super pomysł na prezent:)

Pawanna
22 stycznia 2014 15:58

Super drzewo, i do tego smakowite!!!

Lida
5 lutego 2014 14:49

Fantastyczny pomysl...
Oj przyda sie z pewnoscią:)))
Pozdrawiam:)

Maja
14 lipca 2014 19:27

Ok dekoracja przepiękna, ale ja mam wrażenie, że moje dzieciaki rozniosły by ją natychmiast, koszyczek z cukierkami jest jednak najlepszym rozwiązaniem :)