sobota, 14 września 2013

JESIENNE LIŚCIE NA SZYDEŁKU



Witam wszystkich  zaglądających na mojego bloga,
tych stałych bywalców ,oraz nowych obserwatorów,
zapraszam również osoby ,które jeszcze nie obserwują mojej strony,
do dołączenia do grona obserwatorów,można dołączyć do witryny z boku strony,
będzie mi bardzo miło.
Bardzo serdecznie chciałabym podziękować za ciepłe słowa 
pod ostatnimi postami-bo to jest największa radość!!
No i zaczęła się nam jesień....przynajmniej pogoda iście jesienna.
Mam więc dla was fajne i proste do zrobienia liście idealne na jesienną dekoracje stołu i nie tylko,
można je zrobić w różnych jesiennych barwach,ja miałam akurat takie kolorki jak widać niżej.
Zrobiłam zdjęcie wzoru według którego je robiłam 
(dla chętnych-poniżej)
No i nie byłabym sobą jak bym nie dodała świeczniczków
oczywiście prostych i zrobionych z małych słoiczków 
ozdobionych rafią,żeby było trochę nastrojowo.
zresztą zobaczcie sami....







zdjęcie wzoru-może ktoś skorzysta


i proste świeczniki ze słoiczków-trochę recyklingu 
Mam nadzieję ,że się wam spodobało
dzięki i do usłyszenia....






10 komentarze:

muy bonito ! felicitaciones soy Sara desde Argentina.

Unknown
14 września 2013 13:51

Super liście i te słoiczki piękne :)
Pozdrawiam

AnnaT
14 września 2013 14:17

Liście są extra, też kiedyś próbowałam :) Pozdrawiam cieplutko :)

Unknown
14 września 2013 14:26

Rewelacyjny efekt:) Pozdrawiam:)

Unknown
14 września 2013 19:14

ale piękne to wszystko, podziwiałam z otwartą buzią, uwielbiam takie jesienne akcenty w domu :)
pozdrawiam serdecznie

Unknown
14 września 2013 22:29

Są świetne :) Takich serwetek jeszcze nie widziałam :)

Unknown
14 września 2013 23:05

kasiu ,,listeczki piękne a świeczniki ,, bardzo pomysłowe i praktyczne ,,pozdrawiam

AnaEm
17 września 2013 13:42

I Ty to sama? Ale zdolniacha z ciebie! podziwiam

annakawska.blogspto.com
22 września 2013 12:33

Podziwiam, takich ludzi jak Pani, którzy mają pasję i talent.

Magic Carpet Studio
10 maja 2014 09:10

Bardzo długo szukałam wzoru na takie listki - dziękuję bardzo za jego opublikowanie!
Zaszalałam i zrobiłam... dywan :D