czwartek, 21 maja 2015

26 KWIATOWYCH DIY-Z PAPIERU,TASIEMEK,KREPINY I INNYCH MATERIAŁÓW





Witam wszystkich  serdecznie!
Dziś trochę inny post,
Przeglądałam ostatnio trochę internet i znalazłam dużo fajnych pomysłów na kwiaty nie tylko z papieru,ale również z koralików ,materiału,pudełek po jajkach i innych surowców,dlatego właśnie napisałam ten post,bo mam dla was bardzo dużo pomysłów i inspiracji na kwiaty-zobaczcie sami,może i wy znajdziecie coś dla siebie....



























DLA MNIE WSZYSTKIE SĄ ŚWIETNE,A WAM KTÓRE SIĘ PODOBAJĄ NAJBARDZIEJ?
POZDRAWIAM I DO USŁYSZENIA, ....

5 komentarze:

BEATA-BECIA
21 maja 2015 18:31

Mnie podobają się wszystkie kwiaty, robione każdą techniką bo w każdy z tych kwiatów jest włożony talent,serce i zdolności manualne artysty,który je wykonał...a to jest bezcenne!!

zgadzam się z tobą Beatką

Wyplatanki
21 maja 2015 20:17

Każdy następny - ładniejszy! Wspaniałe inspiracje na kwiatowe prace :)

Bożena S
22 maja 2015 13:37

Świetne pomysły:)

Alicja P-P
22 maja 2015 19:10

Wszystkie super, ale te ostatnie chyba najlepsze;P Świetnego bloga prowadzisz;))
Pozdrawiam;)