wtorek, 6 października 2015

Wiewiórka z filcu- szablon do wydrukowania


Dzień dobry wszystkim!
Chciałam wam pokazać wiewióreczkę jaką uszyłam z filcu,,może wam się spodoba.Z tego samego szablonu robiłam kiedyś wiewióreczkę z tektury można ją zobaczyć 
Możecie sobie wydrukować szablon na taką wiewióreczkę-bo zrobiłam jego zdjęcie poniżej dla chętnych


szablon wycięłam przyłożyłam do filcu złożonego podwójnie i wycięłam dwa identyczne kawałki i do tego jedna mała łezka na dno wiewiórki żeby stała 


tak jak na zdjęciu-i potem tylko zszyć razem-ale to już dowolnie można nawet zwykłą fastrygą,wypełniłam suchym  ryżem ,ale można też watą,ja chciałam żeby była ciężka i ładnie stała-dlatego ryż



do tego oczko z guziczka i gotowe-pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję,że się komuś przyda
do usłyszenia....

3 komentarze:

BEATA-BECIA
6 października 2015 16:09

Ale super wiewiórka.Bardzo mi się podoba :)

anulabloguje
7 października 2015 10:09

O, orzeszek :o) Cudna wiewióra :o)

Unknown
10 października 2015 22:02

Ojjj....piękna wiewiórka.Pozdrawiam serdecznie i dużo dobrego życzę ...:)))