poniedziałek, 27 listopada 2017

Choineczki ze świerka-inaczej


Oj już zaraz grudzień,mój ulubiony czas w całym roku-kocham ten magiczny czas  kiedy w domu wszystko się świeci milionem lampek,świąteczne piosenki słychać w każdym kącie-Oj tak zdecydowanie już przepadłam i dekoruję od kilku dni cały dom,choć zawsze czekam do 1 grudnia to w tym roku już nie mogłam się doczekać więc działam.
Kiedyś w internecie widziałam takie choineczki zapisałam sobie zdjęcie i postanowiłam ,że na pewno w tym roku będą stały takie przed moim domem i udało się.
Mąż przygotował mi plastry drzewa i pniaczki skręcił  to razem.Wkręciłam od góry wkręcik ,żeby do niego przymocować drut dla pierwszych gałązek.
Potem to już dookoła gałązki,przyczepiałam ,dookoła i  na końcu mech i drucikiem obwiązałam i wygięłam -do tego odrobina dekoracji i jak wam się podobają???






3 komentarze:

Chwila relaksu
29 listopada 2017 06:03

Cudowne :)

marttyyy
15 listopada 2018 19:19

Witam serdecznie jak tą zagiętą koncowke pani zrobiła??

z krótkich gałązek i druta w środku-pozdrawiam