piątek, 1 grudnia 2017

Lampion-Drugie życie rzeczy


Dekoracji świątecznych ciąg dalszy-tym razem znalazłam na złomie stare latarnie,całe w liściach,nie ładne,obdrapane i brudne-ale coś mi zaświtało i powstały lampiony-idealnie skomponowały się z moimi choineczkami.Zresztą sami zobaczcie....
Szkoda tylko ,że nie zrobiłam zdjęcia przed umyciem-bo naprawdę trudno jest uwierzyć ,że to ta sama lampa.Latarnia dostała ode mnie drugie życie-jak wam się podoba??


Tak wyglądała już po umyciu i zdarciu odstających resztek farby.


po wyszorowaniu,obkleiłam dokładni szybki i spryskałam sprayem biały mat,musiałam ją jednak postawić na gałązkach ,żeby dochodziło minimalnie powietrze,bo inaczej by mi gasły świeczki.




pięknie świeciły nocą szczególnie jak wczoraj padał śnieg....

1 komentarze:

Beva
1 grudnia 2017 09:45

Lampion jest nie do poznania :)
Bardzo mi się podobają te choinki.