wtorek, 14 stycznia 2014

SZEF KUCHNI- CHEF Z FILCU

Witam wszystkich bardzo serdecznie,dziś mam wreszcie wolne w pracy,więc od rana wzięłam się za moje
robótki,bo dalej kończę zamówienie dla pizzerii o którym już wcześniej pisałam
tutaj można zobaczyć wcześniejsze zdjęcia z tym tematem.
Dziś zrobiłam jeszcze dużego kucharza i dużą pizzę,zobaczcie...

kucharz ma oczywiście fartuch


i napis ...



i jeszcze piwko z pianką...


wąsy...


a to już prawie całe zamówienie,jeszcze tylko kilka sztuk muszę dorobić i duży piec do pizzy ,mam nadzieje ,że mi się uda-pozdrawiam serdecznie


4 komentarze:

Unknown
14 stycznia 2014 12:12

Ale śliczności. Pozdrawiam.

Agnes B
14 stycznia 2014 12:32

Kasiu super!:)
Mnie coś wena ostatnio opuściła :/ nie mam na nic ochoty... :(
Pozdrawiam ;)

Tworzyć każdy może
14 stycznia 2014 15:05

jaki słodki ten kucharz :)piękne prace :)

Justyna Borucka
15 stycznia 2014 12:21

Kasiu ale miałaś gigantyczne zamówienie :) a tak się zastanawiałam co porabiasz, ze Cie nie widać i słychać, a Ty tak ciężko pracowałaś :)Kawał dobrej roboty :) Pozdrawiam :)