niedziela, 19 stycznia 2014

OZDOBY WIELKANOCNE Z FILCU

Witam wszystkich ponownie,pewnie powiecie-znowu ten filc,
ale ja go uwielbiam!Tyle daje możliwości i jak by nie było trzeba zacząć dodawać coś na Wielkanoc,
bo już zaczynacie oglądać moje ozdoby na tę właśnie okazje z zeszłego roku
możecie je zobaczyć TUTAJ-a warto bo jest ich bardzo dużo.
Ale dzisiaj pierwsze wielkanocne zawieszki,pewnie jeszcze ich trochę zrobię-hihi
zobaczcie sami...








Mam nadzieję ,że się podobały
Zapraszam was również na mojego drugiego bloga kulinarnego
http://swojskiejedzonko.blogspot.com/
może wam się coś spodoba
do usłyszenia....

6 komentarze:

kazia
19 stycznia 2014 13:43

Jeszcze nie myślę o Świętach Wielkanocnych ale może czas zacząć?
Wtedy przed Świętami trochę spokoju na inne prace:) Ładne ozdóbki.Pozdrawiam

Danka Witkowska
19 stycznia 2014 17:06

Kasiu bardzo fajne te filcaczki,nie przestawaj je robić bo wychodzą Ci pięknie.Pozdrawiam cieplutko:)

Justyna Borucka
19 stycznia 2014 20:12

Kasiu ale Ty szybka jesteś :) ja jeszcze nie myślę o Wielkanocy, choć chyba też już powinnam :) Nie będę gonić wtedy ze wszystkim :) chyba pójdę w Toje ślady :)Filcaki świetne :)

Chili & Ocet
21 stycznia 2014 11:24

Śliczne ozdoby i w sumie to całkiem niedługo kolejne święta:)
Pozdrawiamy
Magda i Agnieszka:)

Unknown
23 stycznia 2014 10:16

Ojejku! To już?! Jakie słodziaki :)

Unknown
25 stycznia 2014 06:46

Piękne ozdoby !!!
Też już zaczołem robić ozdoby, ale są w produkcji ;)
Jak ja nie lubię bloggera, kiedy nie pokazuje nowych postów obserwowanych.
Pozdrawiam :)