piątek, 21 lutego 2014

WIELKANOCNA DEKORACJA-KURA NA JAJKACH-kurs jak zrobić



Witam wszystkich serdecznie w ten piękny i ciepłu ranek.
Na dworze już pachnie wiosną,ptaszki śpiewają-aż chce się żyć!!jak ja już chcę wiosny!!
Mam dla was dziś pomysł na prostą do zrobienia kurkę z materiału,dla chętnych kurs jak zrobić poniżej.
mam nadzieję ,że wam się spodoba....


na starej białej poszewce na poduszkę narysowałam kształt kurki


wycinamy  oczywiście podwójnie 


ja poszłam na łatwiznę i przeszyłam dookoła na maszynie,ale oczywiście można w rękach


zostawiłam jedynie nie obszyty dół,mojej kury


obszywałam najzwyklejszym prostym ściegiem


wywróciłam  moją kurę na prawa stronę


i wypchałam dokładnie watą


tak wyglądała po wypchaniu


teraz wycięłam kawałek materiału,tak ,żeby pasował do otworu który powstał na dole mojej kury po wypchaniu,dzięki dodaniu tego materiału moja kura będzie stała,bo będzie miała płaski spód


zszyłam już ręcznie dookoła dwa kawałki materiału


tak wygląda od spodu


teraz jeszcze dodatki...


dodatki wycięłam z filcu ,podwójnie ponieważ miałam cienki filc


skleiłam dwie warstwy ze sobą i potem do kurki za pomocą kleju na gorąco



domalowałam kredką świecową skrzydełka


jeszcze tylko oczka....


zrobiłam je z koralika czarnego-przyszyłam nitką


kilka piórek przykleiłam również na klej na gorąco


i dekoracja wielkanocna gotowa...
mam nadzieję ,ze wam się spodobała i spróbujecie sami...
pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod wszystkimi postami-jesteście kochani....
do usłyszenia ponownie


16 komentarze:

Unknown
21 lutego 2014 12:18

Prawdziwa kwoka na jajach. Świetna dekoracja wielkanocna. :)

Jolka
21 lutego 2014 15:14

ale świetna :) Jak tylko skorzystam, to na pewno się pochwalę. Myślę, że moje nikłe zdolności krawieckie dadzą radę ;)pozdrawiam

Bożena
21 lutego 2014 15:19

Ale fajna kokocha:)

Unknown
21 lutego 2014 17:08

Bardzo fajny blog, będę tutaj często zaglądać :) Kurka pierwsza klasa :)

Hotelowe Recenzje
21 lutego 2014 22:19

świetna dekoracja

Unknown
22 lutego 2014 16:31

Ale super pomysł! Super kura!

Tworzyć każdy może
22 lutego 2014 21:04

Piękna kura :)

Pawanna
22 lutego 2014 23:32

Urocza kurka! Super pomysł i przejrzysty kursik. Dzięki:) Pozdrawiam Ania.

Pawanna
23 lutego 2014 01:23

Zapraszam Cię do mnie po odbiór nominacji Libster Blog:)Ania

Justyna Borucka
24 lutego 2014 19:17

Kasiu oczywiście, że mi się podoba i nawet Ci obiecuję, że jak tylko wystarczy mi czasu to spróbuję sama zrobić :)

Unknown
26 lutego 2014 23:04

Kasiu świetna kura ,,pomysłowa ,,,pozdrawiam

Unknown
28 lutego 2014 17:27

:) klimat prawdziwie kokoszy- na miękko i przytulnie:))
pozdrawiam:)

Agata "Truskawka" Skiba
4 marca 2014 21:54

Świetna ta kura :)
Na pewno będę tu do Ciebie zaglądać :)

Pozdrawiam i zapraszam na CANDY do nowego sklepu - MAGIA TWORZENIA http://magiatworzenia-sklep.blogspot.com/

Unknown
6 marca 2014 12:03

Bardzo ciekawy pomysł :)przydatny kurs :)

cudARTeńka
21 marca 2014 12:19

Dzięki za kurs:)

Żeby było kolorowo
24 marca 2014 19:52

Super kwoka, idę szyć :)