czwartek, 13 marca 2014

JAJKO WIELKANOCNE Z KRÓLICZKIEM METODĄ DECOUPAGE

Witam serdecznie w ten kolejny cudownie wiosenny poranek!
Słońce świeci w okna,niebo błękitne-aż chce się żyć....
Wreszcie można suszyć pranie na dworze i odpalać grilla na obiadek-juhu.
Ale do rzeczy,już zostało coraz mniej czasu do Wielkanocy ,
więc już zaczynam wygrzebywać ozdoby z zeszłego roku.
Oczywiście powstają też nowe,ale bardzo powoli,ponieważ większą część dnia spędzam w ogrodzie,
po prostu nie mogę się oprzeć tej pięknej pogodzie,
tym bardziej ,że podobno na weekend ma się popsuć.\
Zanim pokażę wam jajeczko które zrobiłam metodą decoupage,
chciałabym się wam pochwalić jedną bardzo dla mnie ważną rzeczą
JESTEM W CIĄŻY I SPODZIEWAM SIĘ DRUGIEGO DZIECIĄTKA!!
bardzo się z tego cieszymy,a moja 5-letnia córcia nie może się już doczekać braciszka lub siostrzyczki,które urodzi się na koniec września,jak się dowiem co  będzie -dam wam znać.
Ale teraz wrócę do jajeczka wielkanocnego ,które skończyłam wczoraj.
Zrobiłam je tą samą metodą którą można zobaczyć krok po kroku -TUTAJ
mam nadzieje ,ze wam się spodoba....




do usłyszenia kochani ponownie......



11 komentarze:

Agnes B
13 marca 2014 12:51

Kasiu, jak zawsze piękna praca! Jeszcze raz serdeczne GRATULACJE!!! :)

Unknown
13 marca 2014 15:03

przede wszystkim serdecznie gratuluję :)))) dzieciaki są fantastyczne :)
jajeczko świetne :)

Ewa
13 marca 2014 17:44

Gratuluję,śliczne jajeczko.

Unknown
13 marca 2014 20:18

Serdecznie gratuluję i życzę zdrówka Tobie i maluszkowi :)
Jajeczko prześliczne, takie radosne i wiosenne, idealna ozdoba wielkanocnego stołu :)
Pozdrawiam

MamaKinga
14 marca 2014 08:50

Śliczne jajeczko, a ja właśnie kupiłam przedwczoraj nowe serwetki i też mam z tym zajączkiem bo strasznie mi się podobał:)

MamaKinga
14 marca 2014 08:52

I oczywiście gratuluję, bobaska w brzuszku:)

Unknown
15 marca 2014 12:09

Cudne ozdoby...ta metoda nadal pozostaje dla mnie 'tajemną' ;-) Gratuluję także wspaniałych wieści :-) Pozdrawiam sobotnio!

Unknown
16 marca 2014 20:09

Ale u Ciebie już świątecznie...gratulacje, wiadomość wspaniała:)

kiss1
16 marca 2014 21:49

Piękne jajo.Super.Może pokuszę się o wykonanie podobnego.Cieszę się,że wpadłam na tego bloga.

Pawanna
17 marca 2014 18:24

Gratuluję przyszłej , podwójnej mamie. Trzymaj się zdrowo!
Piękne jajeczko:)

Unknown
18 marca 2014 12:34

Jajeczka piękne ale podobają mi się bardzo zajączki. Pozdrawiam serdecznie.